אסם מעלה בימים אלה קמפיין חדש לסדרת רוגלך שהשיקה לאחרונה תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הינו בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
הקמפיין החדש, ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג "עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו.
סדרת מאפי השמרים כוללת ארבעה מאפים שונים: רוגלך שוקולד, רוגלך אגוזים, שושני קינמון ושושני פרג, הנמכרות ברשתות השיווק ובחנויות השונות.
מאסם נמסר כי "מטרת הקמפיין החדש היא להמשיך ולחזק את המומחיות שצברה אסם במשך שנים, המאפשרת לה לספק לצרכנים מוצרי מאפה בטעם ביתי. השקענו רבות בפיתוח סדרת מאפי השמרים החדשה תוך התבססות על ערכים של טעם, איכות וביתיות".
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2,10 ו-24.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת תחום: סתיו יואלי.
מנהלת מותג: קרן זופניק.
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאית: מיכל רביב, פלנר: ניר אפרימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: לוה רוזנפלד, ארט: יגאל חזן, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: ליאת משה.