|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

פלאפון במבצע

- הודעה מטעם פלאפון
13/03/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שיר פליישר, יחסי ציבור  |    |  עמירם פליישר

פלאפון יוצאת בקמפיין לקידום כרטיס המודם הסלולרי מהדור השלישי. הקמפיין מדגיש כי השילוב בין המהירות הגבוהה של רשת הדור השלישי של פלאפון המגיעה עד Mbps 2.4 (עד פי שישה מהקצבים אליהן מגיעות רשתות החברות אחרות) וכרטיס המודם הסלולרי, מאפשר גלישה באינטרנט, העברת נתונים, שימוש בדואר האלקטרוני וביומן בכל מקום במהירות דומה לקו אינטרנט נייח ADSL.

סרטוני הטלוויזיה של פלאפון ממחישים בעזרת סיטואציות הומוריסטיות כי ללא חיבור לרשת הסלולרית עם כרטיס המודם מהדור השלישי - המחשב הנייד נותר חסר שימוש. הדמויות בסרטונים מוצאות שימושים "מקוריים" למחשב הנייד בהעדר כרטיס מודם סלולרי כגון משענת לעיתון הנקרא ברכבת או מניפה לאוורור בבית קפה. את הסרטונים ילווה השיר דה...דה...דה של חברת TRIO הגרמנית בביצועה של להקת סיגנל.

פלאפון כבר מכרה אלפי כרטיסי מודם סלולרי מהדור השלישי. החברה פונה אל מאות אלפי בעלי המחשבים הניידים בארץ במטרה לאפשר להם להתחבר אל הרשת הסלולרית המהירה ביותר ולגלוש מכל מקום. מהחברה נמסר כי המגמה העולמית מראה כי יותר אנשים רוכשים מחשב נייד במקום נייח ולכן הכרטיס החדש עונה על צורך ממשי להתחבר לרשת ולגלוש מכל מקום.

גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, הוסיף כי, "יתרונו של הכרטיס של פלאפון, שהינו היחיד בישראל במהירות של עד 2.4 מגה ביט לשניה, מושך גם לקוחות עסקיים גדולים של המתחרים לרכוש כרטיסים אלו מפלאפון עבור אפליקציות הדאטה שלהם וגלישה במהירות גבוהה".

הכרטיס משווק כעת ברשת פלאפון במחיר מוזל של 49.90 שקל (ללא מע"מ) לחודש למשך 36 חודשים. ניתן לקבל זיכוי חודשי של 30 שקל לחודש למשך 36 חודשים בהצטרפות לאחת מחבילות הגלישה מ-MB 50 ומעלה כך שמחיר הכרטיס יעמוד על 19.90 שקל לחודש למשך36 חודשים.

הקמפיין, יעלה לאוויר מחר (יום שני) באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויכלול שלושה סרטוני טלוויזיה ומודעות במגזינים.

קרדיטים:

מנהל קריאיטיב ראשי: שוני ריבנאי
מנהל קריאיטיב: גיא בר
ראש צוות קריאיטיב: ניב חורש
קופי בכירה: אידה מרקוביץ
ארט בכיר:אורן עמירן
מנהל קבוצת לקוחות: אבשה שילין
סופרוויזר: דרור טנקוס
תקציבאי בכיר: גיא כפרי
מנהלת תכנון אסטרטגי: אירית סחר
פלנרית: שלי בכר
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקה: אודליה נחמיאס
חברת הפקה: מולה
מדיה: עירית שרמן וחן גרנות.

תאריך:  13/03/2005   |   עודכן:  13/03/2005
שיר פליישר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חב' "ביפר" יוצאת בקמפיין פרסום לשירות חדשני ובלעדי תחת הסיסמא ''VOICE TO SMS''. תקציב הקמפיין-1.3 מיליון שקל.
חברת "ארקיע" שמחה להודיע שהחל מהשבוע היא תאפשר לחיילים/ות בשירות חובה לטוס ב - StandBy (על בסיס מקום פנוי) בטיסות פנים ארציות ב-99 ש"ח בלבד.
חברת פלאפון יוצאת במהלך גיבוש ועידוד לאומי "כחול עולה", למען אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל ושחקניה לקראת המשחקים הגורליים נגד אירלנד (26.3.05) ונגד צרפת (30.3.05) במוקדמות המונדיאל. החברה הכינה עבור האוהדים ערכת עידוד מיוחדת למשחקים הכוללת חלוקת 80 אלף חולצות לאוהדים בכניסה למגרש, איפור מלא בצבעי הדגל שיר עידוד חדש ודגלים ענקיים. החולצות בצבע כחול ועליהן סיסמת המבצע "כחול עולה" וכן דגל ישראל וסמל החברה יחולקו ללא תשלום לכל האוהדים שיגיעו למגרש לצפות במשחק. לקוחות פלאפון אשר יגיעו למשחקים יקבלו בנוסף לשאר העזרים גם צעיף עידוד כחול עם הצגת מכשיר הפלאפון שברשותם.
דנונה שטראוס בשיתוף עם חוות צברי אורלי, המגדלת בנגב צמחי צבר, פיתחו מוצר חדשני בקנה מידה עולמי:
שטראוס-עלית יוצאת עם קקאו משופר ואיכותי באריזה חדשה ומשופרת של קקאו 200 גרם, המחליפה את אריזת ה- 150 גרם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il