חברת TippCom מקבוצת פישמן, המתמחה בפיתוח ובאספקת שירותי תוכן סלולריים, הודיעה כי פיתחה עבור חברת לוגיה, משחק סלולרי חדש בשם "מי מסתתר מאחורי המסכה?". המשחק יעלה באתר ה-wap של סלקום כמשחק המרכזי לחג הפורים, בתאריכים 20 עד 27 במרס.
המשחק מתבסס על תמונות של סלבס (ידוענים) מחו"ל כאשר הם "מחופשים" - לתמונתם יתווספו פריטים כגון משקפיים, פיאה, שפם וכולי. מטרת המשחק היא לזהות את הדמות בשלב מוקדם ככל האפשר.
על המשתתפים במשחק לענות על שאלות טריוויה הקשורות בעולמה המקצועי (קולנוע, מוסיקה, טלוויזיה, ספורט וכדומה) וחייה האישיים של הדמות ה"מחופשת" (20-10 שאלות על כל דמות). תשובה נכונה תוריד אחד מהפריטים המסתירים את פני הדמות, ותשובה שגויה תעלה את התמונה האחרונה ללא שינוי. בכל שלב תינתן אפשרות לניחוש שם הדמות על ידי הקלדתה בטקסט חופשי.
ניתן לצבור נקודות לאורך כל ימי המשחק, כשהרעיון הוא לגלות דמויות רבות כמה שיותר מהר. לאחר חשיפת התמונה תינתן האפשרות להוריד אותה כטפט לסלולר. תקנון המשחק המפורט יופיע בכניסה למשחק באתר ה-wap של סלקום.
אודות TippCom
חברת TippCom מקבוצת פישמן מתמחה בפיתוח ואספקת שירותי ערך מוסף סלולריים על גבי פלטפורמות SMS, IVR, WAP, MMS ובקרוב גם Video. עם לקוחות TippCom נמנים סלקום, אורנג', פלאפון, מירס, ynet, ערוץ 10, HOT, עיתון גלובס, וואלה! ועוד.
TippCom הוקמה בשנת 2000, ומאז ביססה את מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי בתחום התוכן הסלולרי, עם למעלה מ-400,000 לקוחות המשתמשים מדי חודש בשירותי החברה.