המכללה האקדמית לעיצוב ויצו חיפה יוצאת היום בקמפיין חדש לקראת שנת הלימודים הבאה. הקמפיין נועד למצב את המכללה כמוסד אקדמי לעיצוב המעודד חשיבה יצירתית ודמיון ולהזמין סטודנטים פוטנציאלים לבוא ליום הפתוח שייערך ב- 30.3.05.
עיקר הקמפיין מבוסס על סרטון פרסומת, אותו הפיקה מקאן טופר מקבוצת מקאן אריקסון, והוא עולה תחילה בטלויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 ובהמשך גם באינטרנט ובעיתונות. היקף הקמפיין כ - 100 אלף דולר.
המכללה האקדמית לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה מקיימת תוכניות לימודים לתואר ראשון בתחומי ההתמחות:
עיצוב גרפי - תקשורת חזותית ודיגיטלית
ארכיטקטורה
צילום - וידאו והדמייה ממוחשבת
אופנה
מקאן טופר מתמחה בתקציבים קטנים ובינוניים עתירי ידע, ובין לקוחותיה נמנים: אמדוקס, טבע, NDS, המרכז הבינתחומי ועוד.