"קונסטרוקטה" במהלך מיתוג מחודש: מעלה קמפיין פרסומי, לראשונה לאחר 5 שנים.
ההשקעה הצפוייה במהלך המיתוג המחודש הינה כמיליון שקל,
באמצעות משרד הפרסום תאוצה P&L.
חברת BSH, המייבאת לישראל את מוצרי החשמל של המותגים "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה", החלה, בימים אלה, במהלך מיתוג מחודש למותג מכשירי החשמל "קונסטרוקטה, במסגרתו היא מעלה קמפיין פרסום, לראשונה לאחר 5 שנים. ההשקעה הצפוייה במהלך המיתוג המחודש הינה כמיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום תאוצה P&L.
הקמפיין החדש ירוץ תחת הכותרת: "קונסטרוקטה - האיכות עולה על המחיר", אותה סיסמא שליוותה את המותג בעבר. בחברת BSH החליטו להישאר בסיסמא אשר מלווה את "קונסטרוקטה" מיום השקתה בישראל הודות לפשטות המסר ולקורלציה בין המותג למסר.
סמנכ"ל השיווק של סימנס ישראל, מאיר סהר: "קונסטרוקטה החליטה למתג עצמה מחדש כחלק מההחלטה האסטרטגית שהתקבלה בחברה לקדם את המותג לאחר הפסקה ארוכה. קונסטרוקטה נהנית ממובילות בתחום מכשירי החשמל הלבנים ומכונות הכביסה בפרט, ולא נזקקה עד היום לחיזוק פרסומי".