היקף שוק כלי הבית והנוי מסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל בשנה.
אהרן מידן מנכ"ל הרשת - צפי לפסח 2005 - חג פורה במיוחד. צפי לגידול של 15% במכירות.
סקר גיאוקרטוגרפיה קובע: "הום סנטר הרשת הכדאית והמשתלמת ביותר לקניית מתנות בחגים".
62% מהציבור הישראלי מכריז גם השנה כי יתמקד הפסח הזה בקנית מתנות מתחום כלי הבית. הסכום הממוצע להוצאה על מתנות 375 שקל !
האסטרטגיה של הרשת-חיזוק המגמה "אין לך מה לחפש במקום אחר"- יצירת יתרון תחרותי במגוון ביחודיות ובמחיר.
רשת הום סנטר, רשת "עשה זאת בעצמך" המובילה בישראל, השלימה בימים אלה את פריסת הענק של הפריטים והמוצרים אותם יבאה הרשת במיוחד לקראת חג הפסח.
לדברי אהרן מידן מנכ"ל הרשת, הום סנטר השקיעה למעלה מ- 20 מיליון שקל בקניות וביבוא כלי בית מתנות מוצרי טקסטיל ופריטי נוי ממקורות יבוא בלעדיים בהודו.
הדגש על יבוא כלי בית נובע מנתונים מחקריים, אשר הצביעו כי הציבור הישראלי בוחר שנה אחר שנה להתמקד בקניות כלי בית לקראת חג הפסח.
מסקר שערך עבור הום סנטר מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה עולה כי 62% מהציבור בישראל מכריז כי יקנה הפסח הזה מתנות מתחום כלי הבית. הסכום הממוצע לקנית המתנות-375 שקל. לדברי מידן זו השנה החמישית ברציפות שלהיט המתנות לקוח מתחום כלי הבית. יחד עם זאת, הסכום הממוצע למתנות עלה מ-300 שקל ל-375 שקל משנת 2004.
לדברי אהרן מידן, שוק כלי הבית והנוי בישראל מגלגל בשנה למעלה מ-1.2 מיליארד שקל.
הום סנטר, לדבריו, מהווה 7% מכלל השוק והוגדרה, בסקר שערך מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, כרשת הטובה, הכדאית והמשתלמת ביותר לקניית מתנות לחגים.
מכלל שוק כלי הבית מהווה שוק המתנות כ-300 מליון שקל הוא מתחלק בין הרשתות-35% החנויות הפרטיות-30%, מוסדי-20%, ועדי עובדים-15%.
מידן מעריך כי הפסח הזה יהיה פורה מאד והתחזית היא לגידול במכירת מתנות ופריטי"פסח" בכ-15% לעומת אשתקד. לדבריו התכונה לקראת החג כבר מורגשת בחנויות, ובאה לידי ביטוי, בתקופה, זו בגידול בביקושים למוצרים הקשורים בשיפוץ ובהתחדשות הבית. בתוך כך ניכר בשבועיים האחרונים גידול של כ- 50% במכירות בענפי השיפוץ השונים בעיקר בתחום הצבע והאמבט. וגידול כולל של כ-24% במכירות בכל הרשת.