|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

The Sprite way

- הודעה מטעם ספרייט
03/04/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות



פריצת הדרך המרעננת של ספרייט.

המותג ספרייט יוצא במהלך שיווקי אסטרטגי גדול הכולל מיצוב חדש, לצד קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ושילוט חוצות.

המהלך, בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח ילווה בסיסמה The Sprite way""

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי גדול למותג ספרייט, המבוסס על מיצוב חדש שנבנה למותג במהלך השנה האחרונה, לצד השקת תוויות חדשות וקמפיין טלוויזיה בינלאומי, קמפיין אינטרנט ושילוט חוצות, בהיקף של כ-5 מיליון ש"ח. את המהלך החדש מוביל הסלוגן "The Sprite way" המחליף את הסלוגן הקודם "תזרום" שליווה את המותג בשנים האחרונות.

על תהליך המיצוב החדש הוחלט בחברת קוקה-קולה ישראל ובחברה העולמית בראשית שנת 2004 ובמסגרתו הוגדר עולם הערכים האמוציונאלי של המותג וכן קהל היעד שלו.

התהליך ארך כשנה וכלל מס' מדינות/יבשות בהן דרום אפריקה, אסיה, גרמניה, סין, מקסיקו, ארה"ב, ספרד, צילה, ארגנטינה, אנגליה ותאילנד. בתקופה זו נערכו מחקרי צרכנים (כ-70 קבוצות מיקוד שונות בכל העולם) כולל בישראל, ומהם "נולדו" התובנות שבעזרתן נבנתה הזהות החדשה של המותג, עם פנייה לקהל תקשורתי "בוגר" וממוקד יותר של צעירים בגילאי 25-21, במקום 25-16. כמו כן, הוגדרה למותג שפה תקשורתית שתלווה אותו בפעילויותיו.

יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "התובנות שקיבלנו במחקר הובילו אותנו ליצירת איפיון לקהל הצרכנים של המותג במספר תכונות: מובילים/מנהיגים מבטן ולידה, בעלי בטחון עצמי ומאוד נחושים בדעתם, הם לא מקבלים את מה שקיים כמובן מאליו, הם מאתגרים את עצמם ליצור דברים חדשים. בנוסף, קהל היעד של ספרייט יהיה הראשון לאמץ טרנדים המצביעים על כיוון חשיבה אחר וחדשני. הם תמיד עושים את הדברים בדרך אחרת, ייחודית ושונה, ובשל כך ניתן להגדירם כפורצי דרך - שגורמת לסביבה לומר WOW! הערכים הללו מייצגים את תכונותיו של ספרייט כמותג גדול, עוצמתי וחזק בשוק המשקאות".

במסגרת המיצוב החדש, שונתה הגרפיקה המתנוססת על תוויות ספרייט ודיאט ספרייט . שינוי התוויות נועד להעביר חלק מערכי המותג ובמסגרתו הוסף אלמנט של גל בתנועה המייצג דינאמיות, אקטיביות, רעננות ועוצמה. תווית דיאט ספרייט עוצבה ברוח זו תוך בידול הדיאט מהמוצר הרגיל, על-ידי הגדלת המילה דיאט וצביעתה בצבע צהוב.

קמפיין חדש למותג

השקת המיצוב החדש של ספרייט כוללת גם קמפיין חדש למותג שיעלה לאוויר ביום שני 4/4/05. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24, שילוט חוצות כלל ארצי וכן פעילות אינטרנט חדשנית וייחודית מסוגה שתיחשף בקרוב. הסרטון החדש של ספרייט צולם בתאילנד וכולל אלמנטים מפתיעים וייחודיים. הסרטון ישודר במקביל בעוד כ-17 מדינות בהן אוסטרליה, סין, אינדונזיה, וניו זילנד.

יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "קמפיין הפרסום של ספרייט מתמקד בשני מסרים מרכזיים של המותג: פריצת דרך ואלמנט הרעננות המנוכס למותג שמועבר באמצעות שימוש באלמנט המים. הסרטון שילווה את הקמפיין "נצבע" בגוון ירוק המנוכס גם הוא, למותג ספרייט. הסרטון נשלח למחקר צרכנים שנערך באמצעות מכון "שילוב" במהלך חודש מרץ 2005. תוצאות המחקר העידו באופן ברור על אהדה גבוהה מאוד, הבנת המסרים, תחושת הזדהות וקרבה עמוקה למותג".

תאריך:  03/04/2005   |   עודכן:  03/04/2005
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לראשונה בתחום המשכנתאות: בנק הפועלים מציע "משכנתא עוגן": מסלול חדשני צמוד מדד בריבית משתנה המבוסס על תשואות אג"ח ממשלתיות.
רשת "הוניגמן" משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2005 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון דולר.
לקראת חג הפסח, יוצאת חברת הקפה של שטראוס-עלית
לקראת חג הפסח מציעה רשת "הכל בדולר" מגוון עצום של מוצרי ניקיון במחיר של דולר אחד בלבד.
המחלקה למגזר הרוסי במשרד הפרסום "מקאן אריקסון" הפיקה בימים אלו סרט פרסומת לחב' "מחסני תאורה" בשפה הרוסית שישודר כאמור בערוץ 2.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il