חברת "קומטק" נבחרה להפיק את טקס קקטוס הזהב 2005 של איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום בישראל שיתקיים ב-3 במאי באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א בהשקעה של כ-700 אלף שקל, עוד התמודדו חברות סופר פוש ופרומרקט.
"קומטק" בבעלות דניאל בנעים - חברת ייזום אירגון והפקה ובין לקוחותיה נמנים: גלובס, עיתון העסקים של ישראל, יקבי רמת הגולן, משרד התיירות, מועדון הכדורסל מכבי ת"א, הבהאים, היורוליג ועוד.
לדברי דניאל בנעים בעלים חברת "קומטק": הבחירה בנו כמפיקי קקטוס הזהב לשנת 2005 מדגישה את הצורך בקיום טקס שונה במהותו הן ביכולת הנגישות שלו כלפי המפרסמים והן ביצירת מוקד משיכה אטרקטיבי ומרכזי למפגש כל הנפשות הפועלות בתחום".
בנעים הוסיף: בחרנו ליצור ערב יוקרתי ייחודי ומעניין על-ידי אווירה טקסית אלגנטית ומודרנית בדומה לאוסקר".
הקונספט הנבחר אשר הוצג בפני ועדת התחרות המשותפת לאיגוד המפרסים ואיגוד חברות הפרסום מתבסס על שני חלקים:
1. ביום הארוע יתקיים מרתון טלויזיוני במסגרת יום שידורים פנימי לכל משרדי הפרסום והמפרסמים.
2. בערב יתקיים ארוע גאלה אשר יכלול את הטקס המרכזי להענקת הפרסים הראשיים קמפיין השנה, משרד השנה מפרסם השנה.
חלק מרכזי באבני הדרך של אירועים בישראל ובזירה הבינלאומית הוצבו על-ידי קומטק במהלך שני העשורים האחרונים ביניהם ניתן למנות את: פיינל פור 2004 ת"א, גלובס - ועידת ישראל לעסקים 1999-2004, ועידת ראש הממשלה לתיירות 2004, ועידת ירושלים 2005 ועוד.