|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מי עדן יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש

- הודעה מטעם מי עדן
18/04/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שטרן אריאלי יחסי ציבור  |    |  שטרן אריאלי

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד פרסום באומן-בר-ריבנאי בהיקף השקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.

הקמפיין הינו המהלך הראשון באסטרטגייה השיווקית החדשה של החברה בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון שקל. מטרתו העיקרית של המהלך הינה חיזוק הקשר של המותג למקור (source) בשני אפיקים - רציונאלי ואמוציונאלי, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.

הקמפיין הייחודי של מי עדן מורכב ממספר סרטונים אשר צולמו מתחת למים, במשך 4 ימים ולילות בבימויו של יריב גבר והכוריאוגרפיה של עידו תדמור. הליהוק לקמפיין היה סובב עולם וכלל צוללנים דוגמנים מפלורידה ומלונדון, שחלקם השתתפו בסרטי פעולה של ג'יימס בונד ושוורצנגר. הקריין של סרטוני מי עדן הוא אלון אבוטבול.

צוות הצילום המקצועי לצילומים מתחת למים כלל מפעילי מצלמה מלונדון וגרמניה, עם ציוד מיוחד לצילומים מתחת למים ותאורה תת-ימית מיוחדת. בעת הצילומים, בנוסף לצוות הצילום, נמצאו על הסט עוד כ-15 צוללנים כעוזרי הפקה ומכיוון שצילומים מתחת למים הינם מאוד מורכבים, צילום כל שוט ארך פי עשר מצילום שוט רגיל.

האסטרטגיה החדשה, מבוססת על חשיבה שיווקית מעמיקה של אנשי מי עדן בליווי איש השיווק וכיום מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - יעקב קדמי ולימור ארליכמן, (לשעבר מנהלת המרקום של אורנג'). שפת המותג החדשה תעוצב על-ידי פיליפ בולקייה (סטודיו ניאוגרופ).

במסגרת רענון המותג, מעמידה מי עדן את מקור המים המינרליים הטבעיים שלה - מעיין סלוקיה והנוף הטבעי של רמת הגולן - באמצעי התקשור של החברה: תויות, מארזי בקבוקים, משאיות ועוד. מעתה, כל החומרים השיווקיים של החברה ישאו חותמת איכות חדשה, ובה תהליך החילחול של המים דרך שכבות הבזלת, כפי שהוא מתרחש בטבע, המעניק למי עדן את הרכב המינרלים העדין והמושלם שלהם.

על מי עדן

מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם. 15 שנה לאחר הקמתה (בשנת 1998) הוקם המותג הבינלאומי של מי עדן - Eden Springs - מתוך החלטה אסטרטגית לנצל את הידע והניסיון המוצלחים של מי עדן ישראל בהקמה ותפעול של מערך לוגיסטי להפצת כדי מים מינרליים טבעיים, במקומות נוספים בעולם. כיום חברת Eden Springs פועלת ב-18 מדינות באירופה, הנחשבת כערש תרבות המים המינרליים, בהן: שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, נורווגיה, פינלנד ועוד.

קרדיטים:

מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן - הילית הראלי
משרד פרסום - באומן-בר ריבנאי
מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, קריאטיב: דיוויד אדלשטיין
ארט דיירקטור - ענת זבצקי, קופירייטר - יריב רטנר ואמיר אריאלי, פלנינג - רוני שביט וליבי כץ, מנהלת הפקה: דורית גווילי, חברת הפקה: קדישזון, במאי: יריב גבר, צלם: טובי הוכשטיין, כוריאוגרפיה - עידו תדמור.

תאריך:  18/04/2005   |   עודכן:  18/04/2005
שטרן אריאלי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לביא טיימטק, העוסקת בתחום פיתוח ויישום מערכות תוכנה לניהול ובקרת זמן, זכתה בפרויקט לניהול נוכחות עובדים וניהול עלויות בעיריית מנצ'סטר שבבריטניה. המערכת אשר נבחרה ע"י עיריית מנצ'סטר, היא מערכת TK+TC SQL, המתקדמת בסל מוצריה של חברת לביא טיימטק.
הוכרזו שלוש הזוכות בתחרות לבחירת חברת הננו-טכנולוגיה הישראלית החדשנית ביותר.
מר מוטי טפרברג, מנכ"ל ""יקבי אפרת": "הזכייה ב-5 פרסים יוקרתיים בתחרות זו מעמידה את היקב בקבוצת היקבים המובילים ביינות איכות".
יצחק רובינשטיין מונה למנכ"ל "פאלאס תל אביב", ארמון גיל הזהב הסמוך לאיכילוב שאכלוסו יחל ב- 1 למאי.
בנק הפועלים עולה בקמפיין פרסומי לפרוייקט הענק "פועלים למען תרבות וטבע בישראל".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il