חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד פרסום באומן-בר-ריבנאי בהיקף השקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.
הקמפיין הינו המהלך הראשון באסטרטגייה השיווקית החדשה של החברה בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון שקל. מטרתו העיקרית של המהלך הינה חיזוק הקשר של המותג למקור (source) בשני אפיקים - רציונאלי ואמוציונאלי, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
הקמפיין הייחודי של מי עדן מורכב ממספר סרטונים אשר צולמו מתחת למים, במשך 4 ימים ולילות בבימויו של יריב גבר והכוריאוגרפיה של עידו תדמור. הליהוק לקמפיין היה סובב עולם וכלל צוללנים דוגמנים מפלורידה ומלונדון, שחלקם השתתפו בסרטי פעולה של ג'יימס בונד ושוורצנגר. הקריין של סרטוני מי עדן הוא אלון אבוטבול.
צוות הצילום המקצועי לצילומים מתחת למים כלל מפעילי מצלמה מלונדון וגרמניה, עם ציוד מיוחד לצילומים מתחת למים ותאורה תת-ימית מיוחדת. בעת הצילומים, בנוסף לצוות הצילום, נמצאו על הסט עוד כ-15 צוללנים כעוזרי הפקה ומכיוון שצילומים מתחת למים הינם מאוד מורכבים, צילום כל שוט ארך פי עשר מצילום שוט רגיל.
האסטרטגיה החדשה, מבוססת על חשיבה שיווקית מעמיקה של אנשי מי עדן בליווי איש השיווק וכיום מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - יעקב קדמי ולימור ארליכמן, (לשעבר מנהלת המרקום של אורנג'). שפת המותג החדשה תעוצב על-ידי פיליפ בולקייה (סטודיו ניאוגרופ).
במסגרת רענון המותג, מעמידה מי עדן את מקור המים המינרליים הטבעיים שלה - מעיין סלוקיה והנוף הטבעי של רמת הגולן - באמצעי התקשור של החברה: תויות, מארזי בקבוקים, משאיות ועוד. מעתה, כל החומרים השיווקיים של החברה ישאו חותמת איכות חדשה, ובה תהליך החילחול של המים דרך שכבות הבזלת, כפי שהוא מתרחש בטבע, המעניק למי עדן את הרכב המינרלים העדין והמושלם שלהם.
על מי עדן
מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם. 15 שנה לאחר הקמתה (בשנת 1998) הוקם המותג הבינלאומי של מי עדן - Eden Springs - מתוך החלטה אסטרטגית לנצל את הידע והניסיון המוצלחים של מי עדן ישראל בהקמה ותפעול של מערך לוגיסטי להפצת כדי מים מינרליים טבעיים, במקומות נוספים בעולם. כיום חברת Eden Springs פועלת ב-18 מדינות באירופה, הנחשבת כערש תרבות המים המינרליים, בהן: שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, נורווגיה, פינלנד ועוד.
קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן - הילית הראלי
משרד פרסום - באומן-בר ריבנאי
מנהלת לקוחות: שרון קונופני, סופרוויזרית: נויה אידלסון, תקציבאית: אפרת ברנס, קריאטיב: דיוויד אדלשטיין
ארט דיירקטור - ענת זבצקי, קופירייטר - יריב רטנר ואמיר אריאלי, פלנינג - רוני שביט וליבי כץ, מנהלת הפקה: דורית גווילי, חברת הפקה: קדישזון, במאי: יריב גבר, צלם: טובי הוכשטיין, כוריאוגרפיה - עידו תדמור.