מילנו, פריז, לונדון, ועכשיו בתל-אביב קמפיין קירות הענק של מוטורולה V3.
סלקום ומוטורולה יפרסמו את את מוטורולה V3 על שלט הפרסום הגדול בישראל - הקיר בהלכה.
שלט הפרסום למוטורולה V3 הינו חלק ממסע פרסום עולמי, עטור הפרסים למכשיר, במסגרתו עלו שלטי ענק על קירות בכל הבירות הגדולות ברחבי העולם.
את הקמפיין על "הקיר בהלכה" מובילה הסיסמא: MOTOROLA V3 הכי דק בעולם. הפרסום מכסה את החזית המערבית של הבניין המצוי בגשר ההלכה, ובכל יום נחשפים לשלט כ-600,000 איש.
למרות גודלו (כ-1 דונם!) השלט מותקן על-ידי צוות 'ברעם' כיחידה אחת, זמן ההתקנה הוא יום אחד נטו בעזרת 7 אנשי סנפלינג. משקל הפרסום כ-300 ק"ג. השלט מואר על-ידי 9,000 וואט תאורה.
על המכשיר: מוטורולה V3 הוא הטלפון הסלולרי הדק ביותר בעולם (רק 13.9 מ"מ), המתהדר במראה מרשים ובטכנולוגיה מתקדמת. V3 הוא מכשיר סלולרי יוקרתי, איכותי ואלגנטי המתאים לאנשים המקפידים על עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת, הוא המילה האחרונה היום בתחום הטלפונים הסלולריים. מוטורולה V3 משלב בין מתכות המשמשות לייצור כלי טייס כגון טיטניום ואלומיניום, ובין חידושים טכנולוגיים כגון מקשים שטוחים המצופים ניקל צרוב ומספרים המופרדים בפסי סיליקון. המכשיר תוכנן בקו נקי וחדשני בהשראת המינימליזם הדני.
על אף שמדובר במכשיר דק ביותר, הוא כולל את השכלולים והשיפורים הטכנולוגיים החדשניים ביותר: מכשיר Quad Band המשדר בארבעה תדרים, GPRS, מסך פנימי צבעוני גדול במיוחד ואיכותי עם מצלמה ושמיעת קבצי מוסיקה בפורמט MP3. בנוסף, למכשיר תמיכה ב - BlueTooth, משחקי ג'אווה, דפדפן לאינטרנט, חיוג קולי ועוד. הV3 - עשוי מטיטניום, כך שעל אף משקלו הקל (95 גרם כולל סוללה!) והמראה האלגנטי, הוא חזק ועמיד.