הסכם ראשון מסוגו נחתם בימים אלה בין רשת הממתקים "קנדילנד" לבין "סינמה סיטי", במסגרתו יוצבו לראשונה עמדות מכירה ניידות של "קנדילנד" במתחם בתי הקולנוע, החל מהשבוע.
ב"קנדילנד" צופים רווח שנתי של כ-500,000 שקל בשנה מכל עמדת מכירה.
הרשת פיתחה עגלה ססגונית שאינה תופסת שטח גדול, תוך מחשבה על שמירת הרווח הגולמי האטרקטיבי של בית הקולנוע המפעיל.
העגלה ממותגת תחת השם "קנדילנד", המאפשר לבית הקולנוע ליהנות ממוניטין הרשת, ולקבל פתרון כולל התפור למידותיו- כולל אספקת הממתקים בצורה שוטפת תוך קבלת כל האטרקציות העכשוויות בתחום הממתקים והשוקולד.
איילון שבח, מנכ"ל "קנדילנד" מציין כי בשנה האחרונה יש דרישה הולכת וגוברת לממתקים בתפזורת בבתי הקולנוע, דבר שיהווה תחליף אטרקטיבי לפופקורן המסורתי.