רשת מגה ספורט, מקבוצת פישמן, קבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק מותג רוסס, המותג המוביל בתחום הרולרים.
קובי מויסה, מנכ"ל מגה ספורט, מסר היום כי הרשת קיבלה את הזיכיון הבלעדי ליבוא ושיווק מותג "רוסס" האיטלקי המותג המוביל בתחום הרולרים בעולם.
היקף שוק ה"מתגלגלים" (רולרים, סקייטבורדים ואביזרים) בישראל מוערך בכיותר מ-12 מליון שקל בשנה. היקף המכירות של מגה ספורט בתחום הינו 8.2 מליון שקל.
עוד מוסר מויסה כי היקף המכירות המשוער של מותג רוסס בישראל בשנת 2005 יהיה כ - 3.5 מיליון שקל.
מותג רוסס משווק בישראל ברשת חנויות "מגה ספורט", רשת מוצרי הספורט והפנאי הגדולה בישראל וכן בחנויות הספורט המובחרות.
על מותג רוסס:
מותג איטלקי המוביל בעולם בתחום הרולרים ונעלי ההחלקה על הקרח. נוסד בשנת 1953. המוטו המוביל בחברה הוא החדשנות ופיתוח מוצרים אטרקטיביים ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר ותוך מתן דגש על עיצוב "איטלקי".