תקציב הפרסום של רשת "דיונון" בהיקף של כמיליון שקל נמסר ל"דובצקי-זקס-אוברוצקי".
תקציב הפרסום של רשת "דיונון" הנאמד בכ-1.000.000 ₪ בשנה נמסר למשרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי" לאחר שבשנה האחרונה טופל במשרד GPS.
במסגרת הליך התייעלות ושינוי אסטרטגיה שיווקית שמובילים הועד המנהל של רשת דיונון והמנכ"ל בפועל ליאור טנר, הוחלט לבצע שינוי חד באסטרטגיה ולהתמקד מבחינה שיווקית ופרסומית בקהל הדגל של הרשת, הסטודנטים ואנשי הסגל, לצד המשך טיפוח הקשר עם הקהלים החיצוניים. לאור זאת, הוחלט לבצע שינוי גם בעמדת משרד הפרסום המלווה את הרשת.
רשת "דיונון" ערכה הליך של מכרז סגור במהלכו התמודדו שלושה משרדים שהציגו פרזנטציות ולבסוף הוחלט לבחור במשרד "דובצקי- זקס- אוברוצקי", אשר נבחר להוביל את הקו הפרסומי החדש של הרשת.
לדברי ליאור טנר, מנכ"ל בפועל של "דיונון": בחרנו במשרד הפרסום שיוביל קו אסטרטגי חדש שנועד להביא למיצוי הפוטנציאל העסקי של הרשת וליצור מערך שיווקי ופרסומי ייחודי לקהלי הדגל שלה, כולל ייזום אירועים מיוחדים והעצמת חווית הקנייה. אני מודה למשרד GPS על העבודה המשותפת".
רשת "דיונון" מתמחה בשיווק ספרים, ציוד משרדי, צעצועים ומוצרי פנאי. "דיונון" מפעילה 10 סניפים בפריסה ארצית בקמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות מובילות ומחזור פעילותה נאמד בכ-70 מיליון שקל.