קבוצת קרסו, יבואנית מכוניות רנו לישראל, יוצאת בקמפיין פרסום לרנו מגאן סדאן, תחת הסיסמא "מגאן, ה-DRIVE שלך". במרכז הקמפיין סרט טלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום פלד ע"י חברת ההפקה OG והבמאי ליאור הר לב. בנוסף יעלה הקמפיין בעיתונות, רדיו ובאינטרנט.
הקמפיין, הינו הקמפיין הראשון של רנו תחת האסטרטגיה החדשה המתמקדת בחווית הנהיגה. ממחקרים שערכה החברה אשר בדקו "מה הישראלי רוצה?" ו"מה חשוב לו במכונית?", נמצא כי רנו מגאן עונה על צרכים שהעלה הלקוח הישראלי - גברים ונשים בגיל 35-45. הקמפיין, אשר נמצא בעיני הנחקרים כמסקרן, הומוריסטי ומעניין, מעביר את המסר כי לרנו מגאן יש את היכולת להניע אותך, לעשות דברים שלא אופייניים לך, ליהנות, להתרגש ולהיות מי שאתה באמת רוצה להיות.
מטרת הקמפיין היא להדגיש את תכונות המגאן כרכב מעוצב חיצונית ופנימית,רכב מרגש ומדליק שכיף לנהוג בו והוא יוצר אצל הנוהג בו תחושה של התלהבות,עוצמה ופינוק עצמי. רנו מגאן - סיפור הצלחה באירופה ובישראל מצוידת בשלל אביזרים טכנולוגיים כמו רכב ללא מפתח, לוח שעונים מתקדם, בלם יד מעוצב כמצערת של מטוס,בקרת אקלים, חיישן גשם ואורות ועוד, המעניקים לך חווית נהיגה אמיתית.
את הקמפיין נבחר להוביל השחקן יפתח קליין, שחקן התיאטרון והטלוויזיה.
קליין נמצא מתאים להוביל את הקמפיין היות והוא מתאים לקהל היעד של המגאן סדאן: גבר בגיל 35 מצליחן, שרמנטי, אוהב את החיים ואוהב ריגושים, עיצוב אטרקטיבי, טכנולוגיה מתקדמת ובטיחות מושלמת.
אייל פביאן, סמנכ"ל השיווק של חברת קרסו, מוסר: "הקמפיין מציג אסטרטגיה פרסומית חדשה לרנו לאחר תקופה בה ביססה החברה את העובדה שרנו היא המכונית הבטוחה ביותר בישראל. מעתה האסטרטגיה הפרסומית תתמקד במקביל ליתרונות הבטיחותיים של הרכב, גם בחוויית הנהיגה והטכנולוגיה המתקדמת של רנו מגאן".
קרדיטים:
מנכ"ל - רזי פלד
סמנכ"לית לקוחות -אליקה מרחבי
מנהל קריאטיב- רועי פרידלר, שרית רוטמן