בית הספר למנהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל יקיים כנס קריאטיב על יצירתיות בשיווק והכללים והדרכים ליצירת קריאטיב פורץ דרך.
בכנס ישתתפו מיכל המאירי (גיתם BBDO), איריס בק (פרטנר תקשורת), שחר סגל (POV), אייל לינור (מקאן אריקסון), ברוך נאה (קריאטיב ברניק), יוני סער (פרומרקט), אילון זרמון (פרסום זרמון גולדמן), אורי עיני (אדלר, חומסקי וורשבסקי),
ד"ר אביחי שוב עמי , ד"ר אורן קפלן, גילה אורן(המסלול האקדמי המכללה למינהל) צופית גרנט ואורחים נוספים.
במסגרת כנס זה יתקיים מפגש מנהלים ואנשי קראטיב שיעסוק בשאלה כיצד רעיון נולד, איך יודעים אם הוא טוב, כיצד מזהים קריאטיב פורץ דרך והכללים ביצירה שיווקית קריאטיבית.
בין הדוברים תרצה מיכל המאירי בנושא הקריאטיב בתחום הפרינט כיצד מזהים קריאטיב טוב ? כיצד מעודדים את איש הקריאטיב להגיע לתוצאה הטובה והיצירתית ביותר, תחום הקריאטיב בפרינט והתפתחותו בארץ , התאמת הפרינט הקראטיבי למוצר
ועוד.
אייל לינור ירצה בנושא יצירתיות בתנאי הגבלה של זמן כללים וכסף אשר מגבירים את היכולת ליצור משהו חדש ומקורי.
צופית גראנט תנחה פאנל בנושא יצירה פרובוקטיבית.
הכנס יתקיים ב 17 במאי בין השעות 9:00-13:00 בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל שדרות יצחק רבין 7 ראשל"צ.