כרמית הנה יצרנית המרשמלו הגדולה בישראל עם נתח שוק של 42%.
לקראת ל"ג בעומר, יצאה כרמית בקמפיין אינטרנט ממוקד לילדים באמצעות משרד הפרסום ג. קיד & young באתר האינטרנט "Tipo".
הקמפיין הושק באתר - Tipo שכתובתו :
[קישור] - פורטל הילדים והנוער הגדול בישראל המקבל מעל 150,000 גולשים שונים ביום.
ייחודו של הקמפיין בכך, שהוא משלב פעילות אינטרנטית עם פעילות חוץ מסכית. פעילות זו דורשת מהילדים לשתף פעולה ולצלם תמונות כיתתיות עם אריזות מרשמלו מושי של כרמית ושלט "גם אני גולש ב-Tipo 10" הכיתות שהזדרזו לשלוח את תמונותיהן ראשונות - יזכו בערכת ממתקים למדורה - מתנת חברת כרמית.
המבצע פורסם וקודם בפורטל Tipo בלבד ועשרות תמונות מכל רחבי הארץ זרמו לאתר Tipo תוך מספר ימים.
"ההיענות הגדולה של הילדים לפעילות והתגובות המהירות שקיבלנו, מעידות על האפקטיביות של החשיפה הממוקדת לילדים באמצעות האינטרנט, גם כשמדובר על הנעה לפעולה ולא רק על צפייה פסיבית בפרסום. Tipo היום הוא המקום הטוב ביותר להגיע לקהל ממוקד ולהשיג תוצאות הכי אפקטיביות לפעילות" מספר לירון גבע, מנכ"ל משותף, ג. קיד & young.
אתר האינטרנט Tipo הינו אתר הילדים והנוער המוביל בישראל עם מעל 150,000 ילדים המבקרים בו מדי יום. Tipo מתמקד בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ממוקדות לילדים ונוער, בשילוב תוכנות המסרים המיידים, הפופולאריים כל כך אצל הנוער בישראל כגון MSN מסנג'ר ו ICQ.
הלינק לקידום הישיר ב - Tipo
[קישור] אודות יוניסל
יוניסל תקשות סלולרית (Unicell) הינה מפתחת אפליקציות ושירותי ערך מוסף סלולרים מתקדמים (WASP) המובילה בישראל. החברה מספקת פתרונות מתקדמים למגזר העסקי ופתרונות תוכן ובידור למגזר הפרטי. פתרונות התקשורת והבידור הסלולריים פרי פיתוחה, מותאמים לשינויים המהירים בתעשיית הסלולר הצומחת. יוניסל מספקת פתרונות ושירותים במגוון תחומים רחב הכוללים: פתרונות לעולם העסקים, שירותי תוכן ווסליקה מתקדמים, שירותים אינטראקטיבים, שירותי גלישה סלולרים מתקדמים ופתרונות תפורי לקוח למפעילים סלולרים וחברות מדייה.
www.unicell.co.il