בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה בישראל, ממשיכה במהלך האסטרטגי אותו היא מובילה לחיזוק הקשר בין הבייגלה לעולמם של הילדים וההורים, תוך הובלה בחדשנות בבייגלה והדגשת הערכים הבריאותיים של מוצריה.
במסגרת המהלך השיווקי עולה בייגל בייגל בקמפיין פרסום חדש לסדרה החדשה בייגלה MIX הכולל קמפיין טלוויזיה ועיתונות, קד"מ ואווירה מיוחדת של סרטון הפרסומת בנקודות המכירה, המהלך בהשקעה של כ - 2.5 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום עולה בימים אלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וממשיך את הקו התקשורתי של בייגל בייגל "המשחק הכי טעים שיש", תוך כדי שימוש בדמויות המוכרות ואהובות הבנויות מבייגלה.
הקמפיין החדש, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, מביא את בשורת הטעמים החדשים שלראשונה בישראל מתווספים לעולם הבייגלה באריזות מיקס.
כדי להעביר את מסר הטעמים של בייגל בייגל, יצרה בייגל בייגל סרטון ייחודי בכיכובו של הדרקון התלת ראשי של בייגל בייגל. הדרקון מופיע במופע סולו ושר שיר במעין אודישן ל"דרקון נולד". השיר של הדרקון עוסק במיקס החדש של בייגל בייגל, על בסיס השיר: "לכובע שלי 3 פינות" בשירת אקפלה בשלושה קולות, תוך התאמת המילים למסר המיקס והטעמים.
בייגלה MIX הינה סדרת חטיפים חדשה של 3 מוצרים: מיקס טבעות, מקלות מלוחים וחטיפי דג דג בטעמי פיצה, גריל וטבעי. לסדרה זו ערכים בריאותיים העונים לדרישות ההורים ומאידך מאפשרים לילדים עולם שלם של יצירה ומשחק לפני האכילה.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון שקל בשנה. נתח השוק של בייגל בייגל בקטגוריית הבייגלה עומד כיום על 70%, לעומת אוסם עם 16%.
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב דיוויד אדלשטיין
ארט: ענת זבצקי
קופי: יריב רטנר
ראש הרכב: אירית סחר
סופרוויזר: קרן. ס.
תקציבאית בכירה: מיכל פרסי
קריאייטיב פלנר: עמית קורן
הפקה: דורית גווילי, אודליה נחמיאס
אנימטורים: גראוויטי.