ויקטוריה קצמן, שזכתה במקום הראשון בריאליטי "הדוגמניות", תוביל את קמפיין יחסי הציבור של MAYBELLINE NEW-YORK בישראל, מותג האיפור מספר 1 בעולם.
ויקטוריה קצמן, הזוכה הגדולה של תוכנית הריאליטי "הדוגמניות" כבר מממשת את הפרס הראשון בו זכתה: קמפיין דוגמנות לחברת האיפור הבינלאומית מייבלין ניו-יורק.
מודעת הפרסום הראשונה אליה הצטלמה ויקטוריה למחרת ניצחונה, תתפרסם בימים הקרובים. בתוך כך תוביל ויקטוריה את קמפיין יחסי הציבור של מייבלין ניו-יורק בישראל ותציג את מראה ויקטורי- מראה קיץ מיוחד, שעוצב בהשראת ניצחונה של ויקטוריה.
המראה - "ויקטורי" לקיץ 2005 של מייבלין ניו-יורק בישראל ,עוצב כולו בגוונים חגיגיים וקייציים, מראה רענן וססגוני. בחברה מודעים ליופייה האצילי וה"נסיכי" של ויקטוריה, אך יחד עם זאת בחרו להציג אותה במראה פראי יותר וסקסי, על מנת להמחיש את יכולותיה כדוגמנית רבת פנים.
מייבלין ניו-יורק הוא מותג האיפור מס' אחד הקיים ביותר מ-90 מדינות. מייבלין ניו-יורק משלבת מוצרים המופקים מטכנולוגיה מתקדמת וממיומנות מודרנית ליצירת מוצרים קוסמטיים עם אופי עירוני מדהים.
למידע נוסף, לחדשות האחרונות על מוצרים חדשים, למגמות העונתיות ולטיפים מקוונים על-ידי יועצות היופי של החברה, ניתן לפנות לאתר האינטרנט
www.maybellinenewyork.com.