המותג דיאט קוקה-קולה לימון עולה בקמפיין חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מובילים הדוגמנים טל שומרון ועמירם עייני. הקמפיין כולל פרסום בערוצים 2, 10, 24 ופעילות באתר האינטרנט של דיאט קוקה -קולה,
www.feelgood.co.il, תחת הסיסמה: "דיאט קוקה-קולה לימון, טעם של עוד".
טל רבן, סמנכ"ל שיווק החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל): "מדינת ישראל מובילה בהיבט צריכת מוצרי הדיאט בתחום המשקאות, מגמה שהולכת ועולה עם השנים. שיעור שותי הדיאט בישראל הוא כ-35% והוא בין הגבוהים בהשוואה למדינות אירופה: אנגליה 29%, בלגיה 27%, ספרד 12%. אנו צופים כי בתקופת הקיץ תמשך העלייה בצריכת משקאות הדיאט ובמיוחד בקטגוריית משקאות הדיאט קולה בטעם לימון".
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הסרטון החדש משקף את ערכי ואישיות המותג דיאט קוקה-קולה: בטחון עצמי, הנאה,הצלחה, סטייליסטיות. יחד עם זאת באים לידיי ביטוי בסרטון אלמנטים סנסורים המחזקים את הטעם המיוחד של דיאט קוקה-קולה לימון".
על הסרטון
הסרטון צולם בישראל ומתאר סצנה המתרחשת במסעדה ניו-יורקית טיפוסית ועוסק במפגש שבינו לבינה באמצעות הפקקים הזוהרים בחושך של דיאט קוקה-קולה לימון. הבחור, שנמצא בקצה אחד של הבר, מחזיק בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון. בקצה השני של הבר יושבת בחורה יפיפייה, גם היא מחזיקה בקבוק סגור של דיאט קוקה-קולה לימון, אבל לה יש פותחן... כאן מתחיל המשחק בין השניים. הבחורה "מפתה" את הבחור לכיוונה בעזרת הפותחן וכאשר הוא מגיע אליה היא שולחת יד אל מאחורי העמוד ומחשיכה את אורות הבר. פתיחת הבקבוקים וקולות המזיגה נשמעים ברקע, מכאן האירועים מתנהלים בחשכה מוחלטת ואנו נחשפים לפקקים הצהובים של בקבוקי הדיאט קוקה-קולה לימון שנראים כזוהרים בחושך. כאשר האורות נדלקים, השניים נתפסים בקרבה "פלרטטנית" בזמן שהם מסיימים את המשקה בהנאה - עד לטיפה האחרונה.
קרדיטים:
מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: עדית פרידמן
משרד פרסום-דחף אחד:
מנהל קריאטיב/תסריטאי - גיא נתיב
ארט - תומר ענבר
סופרוויזר - איילת גריל
תקציבאית - יפית אקסט
חברת הפקה - פנדה
במאית - שירי שחר
רכש מדיה: קראט מדיה 1