|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

תדיראן מוצרי צריכה יוצרת שפה תקשורתית חדשה <br>

- הודעה מטםע תדיראן
07/06/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת


חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי מתחילה בפעילות לחיזוק המותג "תדיראן "Carrier, כאשר מתמקדת הפעילות ביצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג.

להעברת מסרים אלה, נוקטת החברה באסטרטגיה פרסומית חדשה ומעלה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה), קמפיין תדמיתי רחב היקף בהשקעה של 1 מיליון$. הקמפיין שיימשך כחודש ימים, יעלה בכל אמצעי המדיה - הערוצים המסחריים בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, ואינטרנט. בנוסף, לראשונה תהיה תדיראן קרייר החברה הראשונה שתפרסם באופן בלעדי על-גבי השלט הגדול בישראל המשתרע על גודל של 500 מ' הממוקם בצומת עלית.

בנוסף לקמפיין התדמיתי העיקרי, תעלה החברה קמפיינים מכירתיים (Hard Sale) תומכים על-מנת להביא לחשיפה מקסימלית ולמיצוי הפוטנציאל של מבצעים מתוכננים.

ארז אבנר סמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי בחברת תדיראן מוצרי צריכה מסר כי: "בתוך האסטרטגיה הרחבה המעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז, בחרנו בנושא "השפיות" כקונספט מוביל, כאשר הקו המנחה הינו "יש לי מזגן תדיראן - קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי.

עוד הוסיף אבנר כי: "במחקרים הרבים שביצענו בחודשים האחרונים עלה בבירור כי אחד הפרמטרים המובילים בהחלטה על קניית מזגן הינו ההרגשה הבסיסית הנוצרת כשחם לנו והמהפך במצב הרוח שמביא אותו משב רוח קריר שנוצר מיד עם הפעלת המזגן. המשתתפים בקבוצות המיקוד הצהירו בפירוש כי המזגן משאיר אותם שפויים. האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו ומכאן שהקונספט המרכזי שנבחר הינו "השפיות" ובהתאמה הסיסמא: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר..."

לדברי אבנר: "אסטרטגיה זו תביא ללא ספק לבידול של המותג תדיראן - קרייר בשוק המזגנים ותבליט את החדשנות והמובילות של המותג שמוצג לצרכן בצורה ייחודית ולא שגרתית ועונה על הצרכים הרגשיים של כל אחד מאיתנו".

עוד הוסיף אבנר כי: "השקת הקמפיין והאסטרטגיה הפרסומית שיווקית, תלווה בפעילות פנים ארגונית בחברה וזאת על מנת להביא להפנמה מלאה של הקונספט אצל כל אחד ואחת מהעובדים, מתוך אמונה כי הבנה והזדהות עם המסר שמתחילה בארגון מובילה להבנת המסר אצל הצרכן הסופי".

בנוסף לקמפיין הפרסום, משיקה תדיראן פעילות קד"מ רחבת היקף באמצעות "פוש אפ". הפעילות שתתקיים בכ - 150 נקודות מכירה כוללת קישוט ומיתוג של נקודות המכירה, דיילות מכירה שיחלקו מתנות ועוד.

על הקמפיין

בסרט שעולה ביום א' (12/6) נראים חבורה של מוצ'ילרוס מקסיקנים מיוזעים נכנסים לשדוד סניף בנק רעוע בעיירה שכוחת אל במקסיקו. במהלך השוד וההמולה אחד הפקידים נראה מושיט יד אל כפתור המצוקה... אבל במקום זה הוא מפעיל את המזגן...
האווירה מצטננת, השודדים העצבניים נרגעים ולאחר שהם מחייכים ומסתחבקים עם הנשדדים הם בכל זאת יוצאים עם שלל מהבנק - המזגן... בסוף הסרט עולה קריינות של סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר..."

קרדיטים: משרד פרסום אריאלי פובליסיס, במאית: ליאת דהאן, מנהל קרייאטיב: מולי הלפמן, מנהלת קבוצת לקוחות: מיכל צרפתי - אפרת, סמנכ"ל פלנינג: עטרה בילר, ארט דיירקטור: בועז גולדברג, קופירייטר: שחר קיקוס, תקציבאי: שי ורנר, פלנר: יובל גרופי, מפיקה: שגיא אשכנזי,חברת הפקה: פראדיסו
רכישת מדיה: טופ מדיה, קד"מ: פוש - אפ.

תאריך:  07/06/2005   |   עודכן:  07/06/2005
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניידת הממוגרפיה "מיכל" של האגודה למלחמה בסרטן מגיעה לשוהם, מודיעין והסביבה. הניידת פועלת במסגרת התכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן השד שהוקמה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, ומופעלת בשיתוף משרד הבריאות וקופות החולים.
חושבים ללמוד הנדסה אך עוד לא בחרתם תחום התמחות?
פרויקט עתידני הוצג בכנס בנושא קורוזיה של המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון. הפרויקט מתבצע במרכז לקורוזיה במכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון והוא נערך עבור ג'נרל מוטורס העולמית.
חברת המדיה Infomotion תקרין בהתנדבות את סרטון הפרסומת של עמותת גדולים מהחיים, על גבי 300 מסכי LCD טלוויזיונים המותקנים באוטובוסים ומוניות שירות. זהו הקמפיין החברתי השני שמשדרת החברה בהתנדבות, זאת לאחר שאת סרטון הפרסומת של פרוייקט האורות של עמותת עלם, שידרה במחיר סמלי. את הסרטון הפיק משרד הפרסום ברוקנר נטע כאשר את של עמותת עלם הפיק משרד הפרסום גיתם BBDO.
HOT עולה עם קמפיין לקידום סדרת הילדים והנוער "השמיניה". הקמפיין הינו הפקה עצמאית של HOTVISION, אגף התוכן של HOT. "השמיניה" היא הסדרה הראשונה בעידן החדש שבו הפקות המקור של ערוץ הילדים, משודרות רק ללקוחות HOT למרות שערוץ הילדים משודר גם אצל המתחרים.
06/06/2005  |  Stern - Ariely PR  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il