|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין חדש

- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
09/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של מיליון דולר.

הקמפיין החדש, הופק במשותף עם טובורג העולמית והינו קמפיין בינלאומי שיעלה ברחבי העולם ואירופה וממשיך את הקו הפרסומי של Make room for Fun ונחתם בסיסמא - Tuborg Open up.

הסרטון צולם ברומניה, בבית בו גר בעבר בנו של הרודן צ'אוצ'סקו. הסרט מציג צעיר, הדוחק בהוריו לצאת לחופשה בהוואי על חשבונו, וכשהבית סוף סוף פנוי - פותח בקבוק טובורג ונסחף למסיבת ענק בסלון.

אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "בירה טובורג הינה המותג הצומח ביותר ב-2004, כאשר בכוונת מב"י להמשיך את הקו האסטרטגי שהתחיל עם קמפיין Open-Up ונמשך ביצירת סרט פרסום חדש במשותף עם טובורג העולמית שיעלה ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואסיה ותחילתו בישראל.

הסרט מעביר את ערכי המותג של טובורג, וממשיך את מיצובו כמותג צעיר, חדשני, עדכני ודינאמי תחת הסיסמא Tuborg, Open Up המזמינה את הצרכן לחוות חוויה רגשית ולהיפתח לחוויות חדשות".

אורן תורג'מן, מנהל מותג טובורג: "מותג טובורג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה משמונים מדינות. הקמפין החדש תואם את ערכי המותג טובורג, אשר הוגדרו באמצעות קבוצות מיקוד שנעשו בארץ ובעולם, מהם עלה, כי קהל המטרה של טובורג הינו צעירים בני 20-25 המחוברים מאוד לעולם המוסיקה".

טובורג היא בירה מרעננת, קלה לשתיה. המותג כולל שני מוצרים:
Tuborg Green - בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול.
Tuborg Red - בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.

על-פי נתוני נילסן (שוק מבורקד) למותג טובורג נתח שוק שנתי של כ-14%.

מבשלות בירה ישראל

מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי.

החברה חולשת על למעלה מ-30% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.

על-פי נתוני סטור-נקסט לשנת 2004, זינק נתח השוק של מב"י ב-5% בקטגוריית הבירה מ-29.8% ב-2003 ל-34.8% ב-2004, כאשר ברבעון הראשון של 2005 הגיע נתח השוק ל-37.8% לעומת 33.3% בתקופה המקבילה אשתקד (רבעון ראשון 2004).

מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - צור גולן
ארט דיירקטור - אורן ורמוס
קופי רייטר - עמית גל
סופרוויזר - שירלי אושיה
תקציבאית - ענבל מור
מנהלת תכנון ומחקר - טלי קשטן
פלנר - יהורם דוידי
מפיקת משרד - סיגל נוגסי
חברת הפקה - ישי הדס הפקות
במאי - גיל לבנברג
ייעוץ מוסיקלי - קובי בן עטר

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוניליוור ישראל משיקה קמפיין המשך לסדרת פינוקי הבריאות של תלמה, המובילה את שוק הדגנים בישראל, בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ממוקדת לנשים.
09/06/2005  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
"הכוכב המוסיקלי" הוא שיתוף פעולה בין סלקום ומקדונלד'ס במסגרת מבצע "תזונה נבונה במקדונלדס" המשחק יתוקשר בעיתונות
09/06/2005  |  סלקום   |   הודעות כלליות
מחלקת הצעירים בחברת "אופיר טורס" יוצאת במבצע מיוחד לחיילים משוחררים - כל חייל משוחרר (עד שנה מתאריך השחרור) הרוכש כרטיס טיסה יקבל מתנת שחרור - סדרה של 4 טיפולים בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי EMF.
תושבי העמק מצדיעים לרכבת העמק בחגיגות 100 שנה לרכבת העמק בפסטיבל ימי חלב ודבש בעמק יזרעאל.
במהלך חג השבועות תפעיל רכבת ישראל רכבות מיוחדות וכן תוסיף רכבות בערבי החג, ובמוצאי החג.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il