העין השלישית, רשת חנויות הקונספט היחידה בישראל לאופנת שאנטי, מרחיבה את תחום פעילותה לתחום אביזרי האופנה בהשקעה של 450,000 שקל.
הרשת, המציעה אופנה ייחודית המעוצבת בישראל ומיוצרת בהודו, תשווק ב-12 סניפי הרשת בארץ את קו אביזרי האופנה שיכלול מגוון רחב של תיקים, נעליים, תכשיטים.
אבי אורבך, מנכ"ל העין השלישית: "החלטנו להרחיב את הפעילות של הרשת ולהיכנס לתחום אביזרי האופנה, כדי לחזק את מיצוב הרשת כחנות הקונספט היחידה בישראל לאופנת שאנטי, ולתת לקהל לקוחותינו מענה אופנתי כולל. שיווק אביזרי האופנה יאפשר להם התאמת האביזרים לבגד ובכך ליצור "טוטאל לוק". אנו צופים כי הכניסה לתחום האביזרים תגדיל את הכנסות החברה בכ-10% מכלל הפעילות".
ל"עין השלישית" קהל לקוחות רחב ומגוון המבקש בגדים ובדים שיהיו מותאמים לגוף ולאקלים הלוהט של ישראל בצורה מדויקת ופשוטה. קולקציות הבגדים מיוצרות מבדי כותנה טבעיים תוך שימת דגש על זרימה וצבעוניות של הבד ובהתאמה לפילוסופיה ולתרבות ההודית המהווה השראה תמידית ליצירה. כמו כן מציעה הרשת מגוון אביזרים ופריטי עיצוב ברוח המותג. המחירים אטרקטיביים ונעים בין 25 - 250 שקל.
רשת "העין השלישית" בבעלות 4 שותפים (ג'יני ורן אושרי, אבי אוקשי ואבי אורבך) נוסדה בשנת 1999 ופועלת בפורמט זכייני. 12 הסניפים של הרשת ממוקמים בפריסה ארצית מאילת ועד עפולה.