אופטיקנה מאווררת את הקיץ עם קמפיין למבצע משקפי שמש.
תקציב הקמפיין: 200,000$
הקמפיין, שעולה בימים אלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R בערוצים המסחריים ובעיתונות, מקדם את מבצעי הקיץ של רשת אופטיקנה ובראשם - עד 70% הנחה על כל מותגי משקפי השמש המובילים!
הקמפיין, בתקציב של 200,000 $ יימשך שבועיים ובמסגרתו יוצגו הנחות הענק של המותגים המובילים כגון גוצ'י, כריסטיאן דיור, ארמאני ועוד.
במקביל תקיים "אופטיקנה" פעילות קד"מ בקניונים השונים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
קופירייטר: מיטל שקדי
ארט דיירקטור: יריב טוויג
סופרוויזר: קרן ימיני
תקציבאית: מיטל קאופמן
פלנרית: הלה תמיר
מפיקת משרד: שירה רובס