פרוקטר אנד גמבל, יצרנית אבקת הכביסה תינוקלין, המיועדת לתינוקות רכים עד גיל שנה, משיקה בימים אלה את "תינוקלין שלב 2" - היחידה בישראל, המותאמת לפעוטות בגילאי שנה עד שלוש שנים.
רקע:
תינוקלין הינה אבקת הכביסה המיועדת לתינוקות, אשר נבדקה דרמטולוגית ונמצאה בטוחה ומותאמת במיוחד לכיבוס העדין של בגדי התינוקות. עד עתה הייתה אבקת הכביסה תינוקלין, המיוחדת לעור רגיש, יועדה לתינוקות עד גיל שנה ולכתמים הפשוטים יחסית, האופייניים לגיל זה.
תינוקלין שלב 2, המושקת בימים אלו, יכולה גם לכתמים קשים יותר האופייניים לגילאי שנה עד שלוש כגון: כתמי פירות, ירקות, בוץ, צבע ועוד.
פרוקטר אנד גמבל תשקיע 1 מיליון שקל בהשקת תינוקלין שלב 2, בקמפיין פרסום בעיתונות ובמגזיני הורות, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי וכן פעילות קד"מ ויח"צ.
מנהל מותג תינוקלין, בפרוקטר אנד גמבל ישראל, ג'ק לבנט: " מותג תינוקלין, למעשה, מתפתח עם הילד, עובר איתו לשלב השני בחייו, בו הוא פעיל יותר, אוכל מזון מגוון יותר ובאופן כללי מתלכלך יותר. תינוקלין שלב 2 נותן מענה יעיל מבחינת הסרת הכתמים הקשים הללו אך גם בטחון מבחינת השמירה על העור. לפיכך הסיסמה שתלווה את ההשקה תהיה:
"תינוקלין שלב 2 - ניקיון בטוח לכתמים החדשים בחיי תינוקך".
תינוקלין שלב 2 תשווק באריזות בצבע סגול (להבדיל מהצבע הלבן של תינוקלין הרגיל) ותשא את אותו ניחוח מוכר ואהוב של אבקת תינוקלין המוכרת.
אבקת תינוקלין שלב 2 תשווק באריזת 1.25 ק"ג ובמחיר של 19.99 שקל, בכל רשתות השיווק, הפארם והחנויות המובחרות.
מותג תינוקלין חוגג בימים אלו 40 שנות פעילות. לפני פחות משנתיים, רכשה פרוקטר אנד גמבל את המותג מחברת יוניליוור. זהו מהלך נוסף, בסדרת המהלכים השיווקיים של פרוקטר אנד גמבל, להפיכת תינוקלין למותג המלווה את ההורה והתינוק לאורך כל שלבי ההתפתחות.