חברת "נטורל פורמולה" פותחת קטגוריה חדשה בתחום שוק טיפוח הגוף לצעירים:קטגוריית בישום הגוף הכוללת גם סדרת דאודרנטים חדשה בהגדרת טיפוסים שונים לבנים ולבנות תחת השם
NATURAL BODY - "נטורל בודי".
הסדרה החדשה משלבת ידע וטכנולוגיה עם קונספט שיווקי חדשני המעביר את בישום כל הגוף לאורך כל היום, לבנים ולבנות.
בבסיס פיתוח הקונספט אותרו 6 ריחות המבטאים טיפוסי אישיות ושפת גוף שונים המנהלים אורח חיים מסוים כאשר הדאודורנט מספק מענה מושלם ואישי לכל אחד ומבטא את הייחודיות של כל אינדיבידואל.
היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-3 מיליון שקל
איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק ב"נטורל פורמולה": "הקונספט החדשני והייחודי המאפיין את הסדרה יוצר בידול מסדרות אחרות הקיימות על המדף באמצעות Emotional Branding ועונה על צורך שזוהה שעיקרו ניסוח מחדש של קטגוריות מוכרות מחד ואימוץ שלהם ע"י קהל צעיר, תוך זיהוי צורך צרכני והגדלת הצריכה האישית..."
חברת "נטורל פורמולה" ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בשוק הטיפוח בישראל, ומשיקה סדרת טיפוח חדשה לגוף, ייחודית וראשונה מסוגה הכוללת דאודורנט ספריי גוף לבישום כל הגוף, דאודורנט סטיק ודאודורנט רול און, לנשים וגברים, תחת השם "נטורל בודי" בהשקעה של כ-3 מליון שקל.
עד כה שיווקה החברה מספר מצומצם של דאודורנטים לגבר ולאישה לשימוש קלאסי. כעת לראשונה כאמור, תשווק החברה דאודורנט ספריי המיועד לשימוש לכל הגוף המעניק הגנה של 24 שעות.
ייחודה של הסדרה החדשה הינו שילוב בין טכנולוגיה וידע של החברה המובילה כבר שנים רבות את שוק הטיפוח בישראל ובין קונספט שיווקי ראשון מסוגו - דאודורנט לכל הגוף לכל היום, לכל גבר ואישה וזאת בהתאמה לאופי, לאישיות ולמאפיינים של הפעילות היומיומית של כל אחד ואחת.
איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בחברת "נטורל פורמולה" מסרה כי: "לראשונה בעצם בתחום הדאודורנטים מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל - מלבד הערכים הפונקציונאליים כמו מניעת זיעה ושמירה על היגיינה, מוצעת האפשרות לבישום כל הגוף לאורך כל היום בניחוח בעל אופי ואישיות שנבדקו על קהל יעד צעיר.
לדבריה:"זיהינו אצל הצרכנים צורך לניסוח מחדש של חוקי קטגוריות מוכרות מחד ואימוץ שלהם על-ידי קהל צעיר, אשר יגדיל את הצריכה, תוך הכרה כי בשל אופי המוצרים ובשל אופיו הצעיר המתמחה ופורץ הדרך של המותג "נטורל פורמולה", מדובר במהלך המותאם לערכי המותג ולמיצובו".
הסדרה החדשה כוללת 6 ניחוחות: 3 לגברים ו-3 לנשים הנחלקת לפי המאפיינים הבאים:
לגברים: בודי באז - לגבר האסרטיבי והכריזמטי, המפגין נחישות ונוכחות, בודי פיבר - לגבר ההרפתקני, שאוהב אתגרים והולך עד הקצה..., ובודי ביט - לגבר השקט, היציב והבטוח בעצמו.
לנשים: בודי טוק: לאישה הסולידית, המבטאת עצמה דרך שפת הגוף, בודי היט - לאישה האסרטיבית שלא עוצרת באדום! ובודי זון - לאישה המסתורית, בעלת ערך עצמי גבוה, המודעת ליכולותיה.
לדברי שטרסמן: "כל ניחוח מבטא את ההצהרה האישיותית שהמשתמש רוצה לבטא, כאשר הסדרה החדשה פותחה כמענה להווית הצעירים הדינאמית על היבטיה השונים - החל מסגנון החיים העמוס בפעילויות ועד לצורך שלהם בביטוי עצמי ובהפגנת נוכחות על פני סיטואציות שונות ומגוונות".
לדבריה: "במסגרת מחקרים שביצענו, הוגדרו טיפוסים שונים - סגנונות נוכחות שונים אותם צעירים וצעירים ברוחם רוצים לבטא, ובהתאם לסגנונות נוכחות אלו גובשו 6 ניחוחות וכל שנותר ללקוח הצעיר הוא להגדיר איזה סגנון נוכחות הוא רוצה לבטא ויחד עם זאת להישאר חלק מקבוצה, כלומר להיות ייחודי אבל לא אאוטסיידר".
עוד הוסיפה שטרסמן כי הניחוחות נבדקו על למעלה מ - 200 צעירים בקהל המטרה ולאור זה נבחרו הריחות שעונים על תנאי הסף של הקטגוריה - ריח טוב עם אופי".
עוד מסרה שטרסמן: כי החברה משקיעה בפרסום הסדרה החדשה, ולדבריה: "אסטרטגיית הפרסום תהיה שונה מהפרסומות הקלאסיות שהוצגו עד כה לצעירים, מדובר ב-3 ערוצי פרסום שידברו בשפה שונה וצעירה: האחת - הפקת קליפ לסדרה החדשה בערוץ 24, השנייה - שת"פ בלעדי עם רשת סופר פארם הכולל מסע קד"מ רחב והשלישית - שת"פ עם מגזינים ושבועונים לנוער".
שוק הדאודורנטים בישראל: סה"כ נמכרים בישראל כ-12 מיליון יחידות מכל הסוגים, כאשר כלל השוק מבורקד ולא מבורקד מוערך בכ-180 מליון שקל, גברים ונשים (במחירי מכירה לצרכן ללא מע"מ).
מסקר שערכה נטורל פורמולה עולה כי בקרב הנשים: הדאודורנט המוביל הוא בצורת סטיק - 37%, אחריו ספריי 35%, רול און 19% וקרם 9%.בקרב הגברים: 46% משתמשים בדאודורנט סטיק 45% בספריי ו-9% ברול-און.
לרגל ההשקה, יוצאת" נטורל פורמולה" במבצע משותף עם רשת "סופר פארם" ואתר האינטרנט: WWW.NANA.KLIPS.CO.IL אשר במסגרתו, יזכו הלקוחות: ב-25% הנחה על מגוון הדאודורנטים מסדרת NATURAL BODY והשתתפות בהגרלה שתזכה את בעליה: בטיסה זוגית לאיביזה - מקום ראשון. נגני MP3 - מקום שני. וחבילות שי של "נטורל פורמולה" - מקום שלישי.