|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

"נטורל פורמולה" פותחת קטגוריה חדשה

- הודעה מטעם נטורל פורמולה
21/06/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת


חברת "נטורל פורמולה" פותחת קטגוריה חדשה בתחום שוק טיפוח הגוף לצעירים:קטגוריית בישום הגוף הכוללת גם סדרת דאודרנטים חדשה בהגדרת טיפוסים שונים לבנים ולבנות תחת השם
NATURAL BODY - "נטורל בודי".

הסדרה החדשה משלבת ידע וטכנולוגיה עם קונספט שיווקי חדשני המעביר את בישום כל הגוף לאורך כל היום, לבנים ולבנות.

בבסיס פיתוח הקונספט אותרו 6 ריחות המבטאים טיפוסי אישיות ושפת גוף שונים המנהלים אורח חיים מסוים כאשר הדאודורנט מספק מענה מושלם ואישי לכל אחד ומבטא את הייחודיות של כל אינדיבידואל.

היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-3 מיליון שקל

איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק ב"נטורל פורמולה": "הקונספט החדשני והייחודי המאפיין את הסדרה יוצר בידול מסדרות אחרות הקיימות על המדף באמצעות Emotional Branding ועונה על צורך שזוהה שעיקרו ניסוח מחדש של קטגוריות מוכרות מחד ואימוץ שלהם ע"י קהל צעיר, תוך זיהוי צורך צרכני והגדלת הצריכה האישית..."

חברת "נטורל פורמולה" ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בשוק הטיפוח בישראל, ומשיקה סדרת טיפוח חדשה לגוף, ייחודית וראשונה מסוגה הכוללת דאודורנט ספריי גוף לבישום כל הגוף, דאודורנט סטיק ודאודורנט רול און, לנשים וגברים, תחת השם "נטורל בודי" בהשקעה של כ-3 מליון שקל.

עד כה שיווקה החברה מספר מצומצם של דאודורנטים לגבר ולאישה לשימוש קלאסי. כעת לראשונה כאמור, תשווק החברה דאודורנט ספריי המיועד לשימוש לכל הגוף המעניק הגנה של 24 שעות.

ייחודה של הסדרה החדשה הינו שילוב בין טכנולוגיה וידע של החברה המובילה כבר שנים רבות את שוק הטיפוח בישראל ובין קונספט שיווקי ראשון מסוגו - דאודורנט לכל הגוף לכל היום, לכל גבר ואישה וזאת בהתאמה לאופי, לאישיות ולמאפיינים של הפעילות היומיומית של כל אחד ואחת.

איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בחברת "נטורל פורמולה" מסרה כי: "לראשונה בעצם בתחום הדאודורנטים מוצע לצרכן ערך מוסף אמיתי ומבודל - מלבד הערכים הפונקציונאליים כמו מניעת זיעה ושמירה על היגיינה, מוצעת האפשרות לבישום כל הגוף לאורך כל היום בניחוח בעל אופי ואישיות שנבדקו על קהל יעד צעיר.

לדבריה:"זיהינו אצל הצרכנים צורך לניסוח מחדש של חוקי קטגוריות מוכרות מחד ואימוץ שלהם על-ידי קהל צעיר, אשר יגדיל את הצריכה, תוך הכרה כי בשל אופי המוצרים ובשל אופיו הצעיר המתמחה ופורץ הדרך של המותג "נטורל פורמולה", מדובר במהלך המותאם לערכי המותג ולמיצובו".

הסדרה החדשה כוללת 6 ניחוחות: 3 לגברים ו-3 לנשים הנחלקת לפי המאפיינים הבאים:

לגברים: בודי באז - לגבר האסרטיבי והכריזמטי, המפגין נחישות ונוכחות, בודי פיבר - לגבר ההרפתקני, שאוהב אתגרים והולך עד הקצה..., ובודי ביט - לגבר השקט, היציב והבטוח בעצמו.

לנשים: בודי טוק: לאישה הסולידית, המבטאת עצמה דרך שפת הגוף, בודי היט - לאישה האסרטיבית שלא עוצרת באדום! ובודי זון - לאישה המסתורית, בעלת ערך עצמי גבוה, המודעת ליכולותיה.

לדברי שטרסמן: "כל ניחוח מבטא את ההצהרה האישיותית שהמשתמש רוצה לבטא, כאשר הסדרה החדשה פותחה כמענה להווית הצעירים הדינאמית על היבטיה השונים - החל מסגנון החיים העמוס בפעילויות ועד לצורך שלהם בביטוי עצמי ובהפגנת נוכחות על פני סיטואציות שונות ומגוונות".

לדבריה: "במסגרת מחקרים שביצענו, הוגדרו טיפוסים שונים - סגנונות נוכחות שונים אותם צעירים וצעירים ברוחם רוצים לבטא, ובהתאם לסגנונות נוכחות אלו גובשו 6 ניחוחות וכל שנותר ללקוח הצעיר הוא להגדיר איזה סגנון נוכחות הוא רוצה לבטא ויחד עם זאת להישאר חלק מקבוצה, כלומר להיות ייחודי אבל לא אאוטסיידר".

עוד הוסיפה שטרסמן כי הניחוחות נבדקו על למעלה מ - 200 צעירים בקהל המטרה ולאור זה נבחרו הריחות שעונים על תנאי הסף של הקטגוריה - ריח טוב עם אופי".

עוד מסרה שטרסמן: כי החברה משקיעה בפרסום הסדרה החדשה, ולדבריה: "אסטרטגיית הפרסום תהיה שונה מהפרסומות הקלאסיות שהוצגו עד כה לצעירים, מדובר ב-3 ערוצי פרסום שידברו בשפה שונה וצעירה: האחת - הפקת קליפ לסדרה החדשה בערוץ 24, השנייה - שת"פ בלעדי עם רשת סופר פארם הכולל מסע קד"מ רחב והשלישית - שת"פ עם מגזינים ושבועונים לנוער".

שוק הדאודורנטים בישראל: סה"כ נמכרים בישראל כ-12 מיליון יחידות מכל הסוגים, כאשר כלל השוק מבורקד ולא מבורקד מוערך בכ-180 מליון שקל, גברים ונשים (במחירי מכירה לצרכן ללא מע"מ).

מסקר שערכה נטורל פורמולה עולה כי בקרב הנשים: הדאודורנט המוביל הוא בצורת סטיק - 37%, אחריו ספריי 35%, רול און 19% וקרם 9%.בקרב הגברים: 46% משתמשים בדאודורנט סטיק 45% בספריי ו-9% ברול-און.

לרגל ההשקה, יוצאת" נטורל פורמולה" במבצע משותף עם רשת "סופר פארם" ואתר האינטרנט: WWW.NANA.KLIPS.CO.IL אשר במסגרתו, יזכו הלקוחות: ב-25% הנחה על מגוון הדאודורנטים מסדרת NATURAL BODY והשתתפות בהגרלה שתזכה את בעליה: בטיסה זוגית לאיביזה - מקום ראשון. נגני MP3 - מקום שני. וחבילות שי של "נטורל פורמולה" - מקום שלישי.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איי.די.אי טכנולוגיות בע"מ (הנדסת התפלה), חתמה לאחרונה על הסכם לאספקת מתקן התפלה לחברת החשמל EnerSur בפרו, בשווי של 2.5 מיליון דולר. המתקן מיועד לספק את מי הזינה לדוודים ומי השתייה של תחנת הכוח.
ליימן שליסל עולה בקמפיין תדמיתי לתרסיסי השמן של PAM. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, יימשך כחודש ימים ויעלה בטלוויזיה, תוך שילוב פעילויות קד"מ בנקודות המכירה. בסרטון הפרסומת שילווה את הקמפיין נראות ג.יפית וכלתה מאיה ישעיהו כשהן עסוקות במלאכת הבישול ומתפעלות מהנוחות והבריאות שמציעים תרסיסי השמן של PAM.
קבוצת Neto מרחיבה את פעילות "שלושת האופים" בתחום הפיצות עם קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק פיצות קפואות ביתיות תחת מותג הפיצריות המוביל "פיצה מטר".
21/06/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
אסם ממנה 3 מנהלות שיווק חדשות:
אמדוקס (NYSE: DOX), הספקית המובילה של תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחוויית לקוח מוכוונת, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת לונגשיין אינפורמיישן טכנולוג'י, חברה פרטית והיצרנית המובילה של תוכנות שירות לקוחות ובילינג בסין.
20/06/2005  |  Shalmor Scherf  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il