חברת "הילס סאיינס דיאט, העוסקת בייבוא אוכל לבעלי חיים, יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי" שזכה בתקציב הפרסום של החברה הנאמד בכמיליון שקל בשנה.
הקמפיין החדש,עלה השבוע לתקופה של חודשיים כולל תשדירי חסות בטלוויזיה וברדיו, שלטי חוצות ופרסום על גבי האוטובוסים תחת הסיסמה "בריא כמו שור". במקביל ייערכו פעילויות קד"מ בנקודות המכירה ברשתות השיווק ושיתופי פעולה עם וטרינרים.
הקונספט מבוסס על מחקר שנעשה על-ידי "דובצקי-זקס-אוברוצקי" ובו נמצא כי קיימת תאימות גבוהה בתפיסת קהלי המטרה בין מזון איכותי לבריאות בעל החיים. עוד עולה במחקר כי בשנים האחרונות קיים מעבר הדרגתי ממזונות באיכות בינונית למזונות פרמיום. מזונות האיכות של סאיינס דיאט, הם המזונות המומלצים ביותר על-ידי הוטרינרים בכל העולם. מכאן, הייתה הדרך קצרה למיצוב סאיינס דיאט כמזון בריא יותר ואיכותי יותר לכלבים ולחתולים.