חברת התרופות אגיס עולה בקמפיין פרסום לתכשיר "אגיסטן אלוורה" המיועד לטיפול בפטריות, ושפשפות המלוות בגרד. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום גליקמן- נטלר סמסונוב, המלווה בסיסמה "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יעלה לאוויר בסוף שבוע זה למשך חודש ימים, ויכלול פרסום בטלוויזיה. היקף תקציב הפרסום כ- 3 מיליון ש"ח.
החום והלחות הינם גורמים עיקריים להתפתחות והתרבות הפטריות. בעקבות כך יוצאת אגיס בקמפיין המציג זוג כפות רגליים המתגרדות באינטנסיביות ובאי נוחות עד לקבלת טיפול באמצעות קרם "אגיסטן אלוורה", פעולה המביאה להרגעת הגירוד והעלמות הפטריות - "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו".
לדברי אורלי כהן, מנהלת חטיבת ה-OTC באגיס, "אגיסטן אלוורה" הינו חלק ממהפכת התרופות בשוק הישראלי של תרופות ללא מרשם רופא שאושרו לשיווק כללי.
אגיסטן אלוורה מבטיח פעילות כפולה: גם טיפול בפטריות וגם הרגעת הגרד.
אגיסטן אלוורה הינו קרם אנטי פטרייתי המכיל חומר פעיל (קלוטרימזול 1%) לטיפול והשמדת הפטריות בתוספת תמצית טבעית של אלוורה להרגעת העור והגרד.
קרדיטים:
משרד פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב; מנהל לקוחות: רונן גולדשמידט; תקציבאית: לימור לרבוני; קריאטיב: צוות המשרד; חברת הפקה: פילמיינד; מפיקה: מירי סלהוף מודעין