חברת "און ליין" משיקה סדרת מוצרי חשמל ייחודיים להסרת שיער לקיץ, בעלי טכנולוגיה מתקדמת מבית "בייביליס פריז". לאחר הצלחת ה- TWINLISS אשר הושק בקיץ הקודם והיה למכשיר הסרת השיער הראשון בעל הראש הכפול, מצרפת "בייביליס" 3 מוצרים חדשים להסרת שיער ויוצרת בכך סדרת מכשירים חשמליים מובילה המספקת מגוון פתרונות לנשים:
- Isyliss - מכשיר בסיסי למריטת שיער מיותר המפחית את עוצמת הכאב, נוח ופשוט לשימוש.
- Miniliss - "הרולס רויס" של "בייביליס", מכשיר מריטת שיער ללא כאבים בעל ראש כפול ו- 2 ראשים נוספים: ראש סקראבינג המסייע להוצאת שיערות שצמחו מתחת לעור; וראש המיועד לאזורים רגישים ואינטימיים.
- Ladyliss - מכונת תספורת וגילוח עדין של קו הביקיני בארבעה אורכים שונים בין 6-15 מ"מ, הכוללת ראש מיוחד לעיצוב אזור המפשעה.
השקת הסדרה תגובה בקמפיין טלוויזיוני אשר יעלה ביום שישי, 1.07.05, למשך שבועיים בערוצים 2 ו-10. הקמפיין, שילווה גם במודעות אינפורמטיביות בעיתונים הינו בכיכובה של ג. יפית ובהשקעה של 400,000$. מטרת הקמפיין היא לחשוף את הסדרה החדשה, ובראשה ה-Miniliss, תוך מתן דגש לתכונתו הבולטת: הסרת שיער ללא כאבים בזכות טכנולוגיית הראש הכפול, אשר מסיר את השיער המיותר טוב ומהר יותר, ומשאיר את המשתמשת בו חלקה לאורך זמן.
שוק מסירי השיער החשמליים בישראל מגלגל כ-40 מיליון שקל בשנה. כ-100,000 מסירי שיער חשמליים נמכרו בישראל בשנה החולפת.
דורון גלזר, מנכ"ל חברת "און ליין": "חברת "בייביליס" שמזוהה עם מכשירים לעיצוב השיער, נכנסה בשנה שעברה לשוק מסירי השיער החשמליים לנשים ובתוך שנה בלבד הפכה למספר 2 בשוק בישראל. השנה אנו צופים שנגדיל את נתח השוק ל-35% ונוביל את הקטגוריה בזכות עושר של דגמים וסדרה חדשה שמציגה, ללא ספק, את המוצרים המתקדמים והטובים ביותר הקיימים כיום בישראל ובעולם".