smile - אינטרנט זהב מעלה קמפיין ראשון במסגרת המותג החדש, "smile", בהשקעה כספית של כארבעה מיליון שקל. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום בר-קורן יעלה באינטרנט, בטלויזיה, ברדיו ובעיתונות. את הקמפיין הפרסומי יוביל ליאור שליין, כוכב התוכנית "משחק מכור" בערוץ 2 .
לדברי אלי הולצמן, מנכ"ל smile: " smile פותחת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של פעילויות החברה השונות תחת מטרייה שיווקית אחת. רענון המותג נובע מהרחבת הפעילות של הקבוצה לתחומי השיחות המקומיות, הבינלאומיות, התוכן, הפרסום והסחר אלקטרוני באינטרנט וכן במטרה לבנות למותג פלטפורמה אמוציונאלית שתאפשר ללקוחות לפתח עמו קשר חם וקרוב יותר".
האסטרטגיה פרסומית שנבחרה תשלב תחושה של קירבה בין החברה ללקוח, תוך שימוש בחיוך שמטבעו הוא מושך ומקרב. השפה הפרסומית פשוטה, בגובה העיניים זורמת וקלילה וההומור עוטף אותה בחיוך רחב. הסיסמה שנבחרה להוביל את הקמפיין היא "smile - יש לך סיבה טובה".
אריק אלסטר, משנה למנכ"ל smile מוסיף: "הסיסמה שנבחרה מייצגת את אחת המטרות שבחרנו לעצמנו בפעילותנו מול הלקוחות והיא - לגרום ללקוחותינו לחייך. אנחנו תמיד ניתן הצעה יותר פשוטה, יותר הוגנת, יותר שקופה ויותר מתקדמת אנושית, ונשאף שהלקוחות שלנו יהיו מחויכים ומרוצים יותר".
בסרטי הטלוויזיה יופיע ליאור שליין כשהוא מציג לצופה שאלות מצחיקות שהתשובות להן מחייבות רגע של מחשבה. חלק מהשאלות מקוריות וחלקן - שאלות מפורסמות מהאינטרנט. הקריינית תענה לליאור ותציג לצופה הצעה פשוטה הנוגעת לאחד מתחומי הפעילות של החברה.
קרדיטים
משרד פרסום: בר קורן
מנהל פלנינג וקריאייטיב: רוני דונביץ
מנהלי לקוחות: אייל בר, י' קורן
סופרוויזרית: אלינור גבלשוב
חברת הפקה: רונית מולה
מפיק: גיל בורקס
במאי: יורם עבר-הדני
צלם: אבי קורן
פוסט: גראוויטי