חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין נוסף, במסגרת המהלך השיווקי לעידוד נהיגה זהירה. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא "נהגים זהירים משלמים עד 1,000 שקל פחות" לתקופה של כחודש וחצי בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-2.5 מיליון שקל והוא הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר, אמר בנושא: "ביטוח ישיר מציבה את נושא המאבק בתאונות הדרכים בראש סדר העדיפויות ומעלה את הנושא למודעות ציבורית, הן באמצעות הטבות לנהגים זהירים והן באמצעות מערכי הסברה. הקמפיין הראשון בסדרה זכה לאהדה רבה בקרב הציבור.
מטרת קמפיין ההמשך הינה לחזק את המסר החסכון בהוצאות הביטוח לנהגים הזהירים והדגיש את העובדה כי נהגים רבים מצטרפים לחברה ולמחויבות האישית לנהוג בזהירות".
על סרטון הפרסומת החדש
אנו פוגשים בסרטון שני שוטרים האורבים לנהגים עם אקדח מהירות. השוטרים המתוסכלים לא מבינים מדוע אף אחד מהנהגים אינו עובר על החוק וכולם מקפידים לנהוג במהירות המותרת. כאשר המצלמה מתרחקת רואים שלט של ביטוח ישיר המפנה את תשומת ליבם של הנהגים לכך ש... "נהגים זהירים משלמים עד 1000 שקלים פחות בביטוח ישיר".
קרדיטים
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - יורם לוי
קופירייטר - דודי חברון
ארטדירקטור - גל זכאי
מפיק: ישי הדס
במאי: רני כרמלי
מפיקות משרד: סיגל נוגסי
סופרוויזר: שירלי אושיה
תקציבאית: מיכל גרין
פלנרית: דנית שלו
מנהלת פרסום: שלומית דה-יונג