חברת "תדיראן carrier" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי ממשיכה את קמפיין הקיץ של החברה שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן Carrier", ויצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים שיווקיים ופרסומיים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג.
במסגרת שלב זה מפיקה החברה פיצ'ר בן דקה וחצי הכולל את סרט השודדים וכן סרט המשך המתאר את "התלאות" שעוברים השודדים בכלא. בסרט נראים השודדים כשהם סובלים מחום ומנסים בעזרת "שכלולים" מאולתרים לגנוב את מפתחות התא מהשומר המנמנם. לאחר שמצליחה החבורה במשימה הם חומקים מהתא, מדליקים את המזגן, ו... חוזרים לתא מרוצים... בסוף הסרט עולה קריינות של סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר..."
הפיצ'ר המהווה חידוש בתחום הקמפיינים בארץ, כולל שתי גרסאות מיוחדות וארוכות יותר של שני סרטי הפרסומת שעלו בטלוויזיה ויעלה בכל בתי הקולנוע של רשת רב חן עד סוף אוגוסט.
הפיצ'ר כאמור הינו חלק מקמפיין קיץ תדמיתי רחב היקף שעלה לאחרונה בכל אמצעי המדיה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה) בהשקעה של 1 מיליון$.
האסטרטגיה המובילה את הקמפיין, מעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז ושמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו, כאשר נושא "השפיות" שמביא אותו משב צונן של המזגן נבחר כקונספט מוביל, והקו המנחה הינו "יש לי מזגן תדיראן - קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי.
ארז אבנר סמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי בחברת תדיראן CARRIER מסר כי: "גם במסגרת הפעילות הפרסומית, ממשיכה חברת תדיראן CARRIER ומוכיחה את חדשנותה, חוזקתה ומובילותה בשוק".
לדבריו: "אין ספק שייחודו של הסרט ושידורו בבתי הקולנוע של רשת רב חן בייחוד בתקופת הקיץ, יביא לחשיפה מקסימלית של מסרי קמפיין הקיץ המהווה חלק מהפעילות השיווקית במהלך השנה".