|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

אסם מעלה קמפיין חדש <br>

- הודעה מטעם אסם
24/07/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גיתם פורטר נובלי  |    |  גיתם פורטר נובלי

אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות השמרים הפופולארית. הקמפיין עולה לרגל השקת עוגות שמרים קראנץ' עליהן הכריזה החברה לאחרונה. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO והינו בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

בקמפיין החדש מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה אישה עם סינר במטבחה הביתי ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם, כאשר הקריין ברקע מספק הוראות להכנת עוגת שמרים. הקונדיטור אופה במרץ בעוד האישה מסתבכת בהכנה ויוצרת ענן קמח ומתעטשת. הבצק נמתח לה בין האצבעות, היא מתייאשת ומציצה אל הקונדיטור שמרוצה מעצמו. האישה מורידה את הסינר ויוצאת מהתמונה בעוד הקריין ממשיך ללמד את שלבי הכנת העוגה. ההתמקדות עוברת לקונדיטור כאשר להפתעתו האישה מופיעה במטבחו. האישה מושיטה את ידה אל העוגה החמה וטועמת בחיוך, כאשר הקריין ברקע אומר "הממ על המתכון... או שאפשר פשוט להשאיר את זה למומחים של "עוגות הבית" כי עוגות שמרים זאת המומחיות שלנו".

רונית ברמן, מנהלת השיווק של חטיבת המאפה מסרה כי "הקמפיין החדש נועד להעביר מסר לגבי המומחיות של אסם בהכנת עוגות איכותיות בטעם ביתי, ולהדגיש את נושא החיסכון בזמן ובמאמץ הנדרש באפייה. צרכנים רבים נמנעים מהכנת עוגות שמרים בבית מכיוון שנדרשת לכך השקעה רבה, כמו גם ניסיון וידע. לעומת זאת, עוגות השמרים של אסם מהוות פתרון טעים נגיש וזמין, המאפשר ליהנות ממוצר איכותי וטוב בטעם ביתי".

סדרת עוגות השמרים של אסם כוללת מגוון עוגות ביניהן: עוגת שמרים שוקולד, עוגת שמרים עם אגוזים, עוגת שמרים עם פרג, עוגת שמרים שוקולד אגוז ועוגות שמרים קראנץ' החדשות בטעמים פרג ושוקולד.

הקמפיין ימשך כשבועיים וחצי ויעלה בערוצים 2 ו- 10.

קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.

גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאי: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.
פלנר מדיה: שרית חבר.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
גיתם פורטר נובלי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "אומגה", היצרנית המובילה בישראל של צבעים ומוצרי יצירה לילדים (מזה 52 שנה!), אשר פעלה עד היום בעיקר בשוק המוסדי - גני ילדים ובתי הספר, משלימה בימים אלה מהלך שיווקי של מיתוג מחדש של החברה, במטרה להרחיב את פעילותה בקרב הצרכן הפרטי. המהלך כולל פיתוח של קווי מוצרים חדשים, השקת לוגו חדש ואריזות חדשות לכל המוצרים. היקף ההשקעה: כ- 2.5 מיליון ש"ח.
"פילסברי" - ישראל זכתה זו השנה השנייה ברציפות בפרס "נשר הזהב" אותו מעניקה חברת "ג'נרל מילס", המחזיקה בבעלותה גם בחברת פילסברי המשווקת את מוצריה ב-40 מדינות ברחבי העולם.
חברת תים מחשבים ומערכות, מחברות האינטגרציה המובילות בתחומי מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, זכתה בפרויקט תקשורת רחב היקף בכנסת ישראל, בעקבות הוספת האגף החדש. במסגרת הפרויקט, תשדרג תים את רשת התקשורת הקיימת בכנסת, במטרה לשפר את ביצועי הרשת וכמו כן תקים רשת תקשורת אקטיבית חדשה במבנה החדש. בתכנון רשת התקשורת החדשה השתתפה חברת הייעוץ אגניקס. היקפו של הפרויקט מוערך בכ - שלושה מיליון ש"ח.
אורקל ישראל, חברת הבת של הספקית הגדולה בעולם לתוכנות ניהול מידע ארגוניות, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 700 אלף שקל. הקמפיין יוצא עם הסיסמא "מהפך בשוק ה-ERP - יותר חברות בוחרות בפתרון ה-ERP של אורקל". ויעלה בעיתונות היומית, העסקית והמקצועית ובאתרי האינטרנט המובילים.
24/07/2005  |  קו ישיר  |   הודעות כלליות
קבוצת שירותי בריאות כללית, כארגון הבריאות המוביל בארץ וכנושאת הדגל לקידום חיים בריאים מקיימת לראשונה סדרת פסטיבלים ברחבי הארץ, מבאר שבע בדרום ועד עפולה בצפון, שיציגו בדרך חווייתית וכייפית מגוון רחב של נושאים אשר יחדיו מהווים את הדרך לשמירה על איכות חיים בריאה ונכונה לכל המשפחה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il