דיילות הסברה מיוחדות מטעם חברת התרופות תרימה ידריכו צעירות בחופי הרחצה ובמועדונים אודות פוסטינור 2 "גלולת היום שאחרי", במבצע פרסום שהתחיל בימים אלה ויימשך עד אמצע ספטמבר.
פוסטינור 2 מיועד למקרי חירום לאחר קיום יחסי מין בלתי מוגנים כמו קונדום קרוע, שיבוש בחישוב ימים בטוחים וכו'.
מנהל השיווק של תרימה, איתן בלומנטל מסר, כי פעילות קידום המכירות תתבצע באזור מרכז הארץ ואילת, בשיתוף עם רדיו 99FM ויהיו תחרויות פרסים. הדיילות יבקרו בחופי רחצה ובמועדונים ויחלקו עלונים של פוסטינור 2. יחולקו פרסים על-ידי שדרני רדיו לצעירות שישיבו נכון על שאלות הקשורות לפוסטינור 2.
הפרסום יהיה בכמה ערוצים נוספים במקביל: רדיו - תשדיר פרסומת באורך 33 שניות ישודר ב-12 תחנות של הרדיו האזורי במשך 7 שבועות לסירוגין; קולנוע - פרסומת באורך 35 שניות תוקרן על 126 מסכים ב- 25 קומפלקסים של קולנוע השייכים לרשת רב-חן ובעוד 12 מסכים בסינימה סיטי; טלוויזיה - יוקרנו פרסומות באורך 30 ו- 20 שניות בערוץ 24 במהלך חודשים יולי-אוגוסט; מגזינים - יופיעו מודעות צבעוניות במגזינים לצעירות ולנשים; אינטרנט - באנרים באתרים יכוונו גולשים לאתר פוסטינור 2 באינטרנט.
תקציב הפרסום של חברת תרימה כמיליון שקלים. משרד הפרסום: ערמוני-בייטס. תכנון ורכש מדיה: טופ-מדיה. חברת קד"מ: אימג'ין.