Street T.V, רשת טלוויזיות החוצות של רפיד, מזמינה את אנשי השיווק והפרסום למשקה אלכוהולי ועל הדרך להתרשם במו עיניהם בחווית הלילה של Street T.V.
ההזמנה שמחולקת בימים אלו מוגשת על תחתית לבירה, כחלק מהקונספט הצעיר של רצועת הלילה הפונה לצעירים. קוקה קולה, קגלביץ, אסקייפ וסמירנוף אייס הם חלק ממפרסמי הלילה שכבר נהנו מחשיפה על המסכים.
את ה"דרינק" ניתן לקבל באחד מסניפי הפאב האירי DUBLIN הממוקמים במתחמי הבילוי המרכזיים של הרצליה ורחובות (פארק המדע), בסמוך למסכי הStreet T.V.
מולי להב, מנהל Street T.V: "חיפשנו דרך יצירתית לגרום למפרסמים הפוטנציאלים לצאת ולהתרשם במו עיניהם מעוצמת המדיה".
רצועת הלילה נוצרה כדי לתת מענה למפרסמים בפנייתם לקהל יעד צעיר ונחשק. 76% מהנחשפים למסכים בלילה הם בחתך הגילאים 17-35. זהו קהל מחוזר ביותר, הרודף תמיד אחרי הדבר החם הבא, ומתחבר למעניין וללא שגרתי. טלוויזיות החוצות תופסות את הצעירים בצירי התנועה בדרכם למוקדי הבילוי וממוקמות מול מתחמי בילוי בולטים כגון מתחם נמל ת"א, הכניסה להרצליה פיתוח, הכניסה לאזור התעשייה החדש של ראשון לציון, והכניסות המרכזיות לת"א. במסגרת רצועת הלילה משודרים סרטוני פרסומת בני 10 שניות הפונים לקהל יעד זה ותכנים בעלי אופי צעיר ו"אחר" כגון, רצועת אקסטרים.