רשת חנויות הספרים 'בר בוקס אנד פרס', מקבוצת 'בר' המפעילה 6 חנויות במתחם נתב"ג 2000 יוצאת בקמפיין ייחודי באמצעות חלוקת חוברות סודוקו חינם! לכל המשפחה.
בתחילת חודש אוגוסט, תחלק החברה כ - 300 אלף חוברות פנאי לבתי אב בדיוור ישיר, אשר יכילו תשבצי סודוקו, תשבצים רגילים ופעילויות לילדים.
היקף הפעילות השיווקית מוערך בכ - 500 אלף שקל.
לדברי איל קרינסקי, מנכ"ל רשת חנויות 'בר בוקס אנד פרס', הסודוקו הפך להיות שיגעון בכל בית. הביקוש לחוברות הולך וגובר ורק במתחם הדיוטי פרי שבנתב"ג 2000 נמכרים מדי יום למעלה מ - 1000 חוברות סודוקו - זוהי כמות עצומה. החברה זיהתה את הצורך של מאות אלפי אנשים בחוברות פנאי הכוללות הפעלות שונות ביניהן סודוקו ותשבצי הגיון וכחלק מהמאמץ השיווקי שלה בחרה לפרסם עצמה באמצעות הפקת חוברות הכוללות, בין היתר, עשרות חידוני סודוקו שיחולקו בדיוור ישיר לכ-300 אלף בתי אב בישראל.
קרינסקי הוסיף ואמר כי מדובר בחוברת נוחה לנשיאה שעוצבה במיוחד לכל המשפחה וניתן בקלות לקחת אותה לכל מקום: לבריכה, לים או סתם בשעות הפנאי בבית.
רשת חנויות 'בר בוקס אנד פרס' (Bar Books&Press) המוכרת ספרים, מגזינים, כלי כתיבה ומוצרים משלימים לטיסה בטרמינל החדש, שייכת לקבוצת "בר" בבעלות בועז דקל ועידו ברגמן.
הקבוצה מתמחה בהפצה של עשרות עיתונים ומגזינים וכוללת שש חברות בנות, ביניהן:
PMI, P.O.S, מסר, B2D ו-Bar Books& Press חברה חדשה שזכתה במכרז להפעלת חנויות בתחנות הרכבת בישראל וחנויות הדיוטי פרי.