אסם ומגה ספורט מכריזות על מבצע ספורטיבי, המשלב בין תזונה נכונה לפעילות גופנית - "הולכים על לחמית". במסגרת המבצע, אוספים 3 שוברים הנמצאים באריזות לחמית של אסם ונכנסים להגרלה בה ניתן לזכות בהליכון חשמלי איכותי מבית מגה ספורט כולל הובלה והתקנה בבית הלקוח. בנוסף, לאריזות לחמית המשתתפות במבצע יצורף שובר של 10 שקל לקנייה במגה ספורט.
המבצע, בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, יתוקשר בקמפיין עיתונות ורדיו שימשך כשבועיים.
הפרס נבחר, לאחר שאסם ערכה סקר בקרב מדגם מייצג של 500 איש בנוגע להעדפה לפרס. הממצאים הראו על אהדה גבוהה לזכייה בהליכון חשמלי.
בנוסף, במסגרת המבצע, יימצא שובר בכל אחת מאריזות לחמית: "כסף מגה ספורט" על סך 10 שקל למימוש ברשת מגה ספורט ללא התניית קנייה (ניתן לצבור 3 שוברים לקניה אחת עד 30 שקל).
רונית ברמן, מנהלת השיווק של חטיבת המאפה באסם, מסרה כי "הרעיון לחבור למבצע משותף עם רשת מגה ספורט נובע מהרצון להמשיך ולחזק את תדמית הלחמית כמוצר המקושר עם אורח חיים נכון. אנו באסם מאמינים כי לצד תזונה נכונה יש לאמץ סגנון חיים המשלב גם מודעות לפעילות גופנית, כחלקת משגרת היום-יום".
לחמית של אסם הנה המותג החזק ביותר בתחום המאפה המלוח. אסם מובילה את שוק הקרקרים עם נתח שוק של 47% (נילסן, יוני 2005).
מוצרי לחמית המשתתפים במבצע: חיטה מלאה, סובין חיטה, שיבולת שועל, טופו, שיפון, ללא תוספת מלח וסוכר, לחמית זיתים ולחמית בצל.
כניסה להגרלה עד ה-31.8.05 ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
תקופת מימוש "כסף מגה ספורט" עד ל-30.9.05 ברשת מגה ספורט.
לחמית אסם כשרה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק: רונית ברמן
מנהלת מוצר: מיכל חוקס אשל
גיתם BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג
מנהל לקוחות: עדי כהן
תקציבאי: מיכל רביב
פלנר: ניר אפרימי
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט
מנהל קריאטיב: ערן ברקן
קופי: רביד קופרברג
ארט: יעל יעקב
מפיקה: מירב צור