HP ישראל יוצאת בקמפיין שיווקי חדש, המציג את קו מדפסות הלייזר החדש מבית HP, בהשקעה של 400 אלף דולר!!!
חברת היולט-פקרד ישראל עולה בימים אלה בקמפיין שיווקי, המשלב פרסום וקידום מכירות.
הקמפיין יעלה מחר, 16/4/2001, ויימשך עד סוף חודש מאי
הקמפיין עולה תחת הסלוגן:
"רק נולדה וכבר מדברת עברית"
על הקונספט שעומד מאחורי הקמפיין של HP:
הקמפיין מציג את משפחת מדפסות הלייזר החדשות של HP אשר מנצלות את העוצמה של האינטרנט לצורך שיפור ביצועים, יעילות, אספקת מידע ותהליכי תזרים העבודה במשרד. מדפסות אלה מדגימות את מחוייבותה של HP לשנות את התפיסה העסקית של המדפסות מהתקנים היקפיים למתקני מידע מתוחכמים, המסוגלים לספק מגוון של שירותים אלקטרוניים ייחודיים באמצעות האינטרנט.
הקמפיין של HP בנוי משני חלקים: החלק הראשון, אשר בוצע על-ידי "אריאלי-פובליסיס" ויתקיים במהלך חודשים אפריל-מאי, יתפרסם בעיתונות העסקית כלכלית, בעיתונות היומית ובעיתונות המחשבים המקצועית.
מי עומד מאחורי הקמפיין:
הקמפיין בוצע על-ידי רן הרץ - ארט דירקטור ורועי פרידלנדר -קופירייטר, תחת ניהולו של מולי הלפמן.
חלקו השני של הקמפיין משלב Roadshow. לראשונה בתחום המחשוב בישראל, הכינה חברת פרו-מרקט עבור HP משאית הדגמה אשר תיסע ברחבי הארץ ותגיע ללקוחות החברה. היא כוללת עמדות תצוגה, הדרכה ואירוח. המשאית תנוע ברחבי הארץ במקביל לקמפיין.
אסף ציידה, מנהל תחום פתרונות הדפסה והדמיה בחברת HP ישראל מוסר: "הקמפיין החדש ממוקד בהכרזה המשמעותית של HP לפיו, היא מציעה החל מהיום, מענה ממוקד לקהל המשתמשים הישראלי. HP מכריזה לראשונה בישראל על מגוון מדפסות אשר "מדברות עברית". הכוונה להטמעה מלאה של העברית בתוך טכנולוגיית המוצר עד לרמה של ממשק משתמש מלא בעברית בחלק מן הדגמים".
למידע נוסף ניתן לפנות ליפעת רובינשטיין, מנהלת מחלקה ומחזיקת תיק HP ישראל.