|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

רשת קרביץ יוצאת בקמפיין רחב היקף לבני הנוער <br>

- הודעה מטעם קרביץ
15/08/2005  |     |   הודעות כלליות   |   אסון ורסאי   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת    אסון ורסאי

רשת קרביץ, המובילה בתחום החזרה לבית הספר, יוצאת במסע פרסום נרחב בהיקף של למעלה מ-1 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן". הרשת נוקטת באסטרטגיה פרסומית חדשה ותתמקד השנה בפנייה ישירה לבני נוער המהווים את קהל היעד העיקרי של הקמפיין, בניגוד לשנים קודמות בהן התמקדה הפנייה בהורים.

הקמפיין רחב ההיקף שיעלה ביום שלישי הקרוב (16.8) ויימשך כשבועיים, יתפרש על כל אמצעי המדיה הכתובה והאלקטרונית - טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, מקומונים,מגזינים וכן מסע קד"מ רחב בכל סניפי הרשת.

הקמפיין ינציח את אחד מנכסי המותג קרביץ - הסיסמא "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" כאשר אליה יתווספו המשפטים "לא חוזרים ללמוד בלי סטייל" במסגרת הג'ינגל לרדיו שידגיש את העובדה כי הרשת מציעה מותגי איכות כמתן מענה לצורכי התלמידים. המשפט השני "שוברים את החוקים בקרביץ" במסגרת קמפיין הטלוויזיה מדגיש את מגוון המבצעים וההנחות שמציעה החברה ללקוחותיה.

במסגרת הקמפיין ישודרו שלושה סרטוני פרסומת כאשר הדגש בשלושתם מושם על שבירת חוקים ומוסכמות בקרב בני הנוער יחד עם המבצע של קרביץ ששובר גם הוא את הכללים.

בסרטון הראשון נראים שני בני נוער המרססים כתובות גראפיטי ונתפסים ע"י שוטר, בסרטון השני, בני הנוער מוכנסים לניידת המשטרה והשוטר לוקח להם את התיקים, ובשלישי, נער מנסה להציץ מעבר לקיר כאשר נערה שומרת עליו שלא ייתפס. שלושת הסרטונים מסתיימים במשפט - "שוברים את החוקים בקרביץ".

הקמפיין כולל מבצעי קד"מ אטרקטיביים - החל מ - 49 שקלים על תיקי בית ספר מהמותגים הבינלאומיים המובילים. עוד במסגרת המבצע - רק 99 שקלים על כל תיקי אאוט דור וקדס שבמבצע.

לדברי מנשה זילכה, משנה למנכ"ל קרביץ, המגמה הבולטת השנה הינה הורדת מחירים כוללת שנובעת מיבוא זול. בשל כך יוכלו לקוחות קרביץ להנות ממגוון של תיקים מהמותגים המובילים במחירים אטרקטיביים ובאיכות ללא פשרות. זילכה הוסיף כי לקראת החזרה לביה"ס מאמצת הרשת אסטרטגיית פרסום חדשה המתבטאת בקמפיין הנוכחי. לדבריו, בניגוד לשנים קודמות בהן נעשתה הפנייה הפרסומית להורים מתוך הבנה שהם אלה שמחליטים בשל העובדה כי הם בעלי האמצעים הכלכליים, השנה תתבצע פנייה ממוקדת לבני הנוער תוך הבנה מוחלטת שכוח הקנייה נמצא בידיהם.

לחברת קרביץ נתח שוק של כ-25% מתחום מוצרי החזרה לבית הספר. החברה מפעילה את רשת קרביץ המונה 67 סניפים ומגלגלת כ-200 מיליון ש"ח בשנה.

תאריך:  15/08/2005   |   עודכן:  15/08/2005
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תטיס תקשורת, ספקית שירותי ערך מוסף ומגוון תכנים בסלולר, יוצאת בקמפיין שיווקי רחב למותג התוכן הסלולרי החדש לצעירים Ziggit, שיכיל את מגוון מוצרי החברה ושירותיה בתחום ה-fun-content המותאמים לפלטפורמת הסלולר. הקמפיין, בהיקף של כ-2 מיליון ₪, תוכנן והופק באמצעות חברת הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ויכלול מודעות בעיתוני נוער ופנאי ובאתרי אינטרנט, בחלקם באנרים אקטיביים דרכם ניתן להאזין לרינגטונים השונים לפני הורדתם לסלולר.
החופש הגדול מגיע לסיומו ושנת הלימודים בפתח. פורטל האינטרנט MSN ישראל ואתר ROL יוצאים במבצע - שבוע ימים שבו יוכלו בני הנוער לאכול ארוחת גורמה מלאה במחיר 29 שקלים בלבד, במגוון מסעדות שמשתתפות במבצע, באמצעות הצגת תלוש אותו ניתן להוריד ולהדפיס באתר - gorme.MSN.co.il.
פנטן פרו וי בחרה במגישת הטלוויזיה אפרת רייטן לשמש כפנים החדשות של פנטן, מותג השיער הקוסמטי המוביל בישראל. רייטן תוביל את קמפיין הפרסום ,פעילות הקד"מ ויחסי הציבור של המותג בישראל בחודשים הקרובים.
חברת תבונה השלימה פרויקט מחשוב שאלונים רפואיים במכון מור. במסגרת הפרויקט הותקנה במכון מערכת e-forms, אשר פותחה בתבונה, למילוי ממוחשב של שאלונים והנחיות רפואיות למטופלי המכון.
דנונה שטראוס משיקה 2 טעמים חדשים: קוקטייל פירות 1.5%, דיאט אשכולית אדומה-אננס ומחזירה את הטעם האהוב דיאט מרנג לימון.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il