חברת הדיה המתמחה בפרסום בנקודות המכירה, מרחיבה את פעילותה בתחנות התדלוק ברחבי הארץ. היא תחל, בימים הקרובים, לשווק שלטי חוצות (בילבורדס) הממוקמים בתחנות תדלוק מרכזיות בכל הארץ.
הדיה זכתה לפני כשלוש שנים במכרז של חברות הדלק פז ודלק להתקנת בילבורדס בכניסות וביציאות בתחנות הדלק שלהן. השלטים אטרקטיביים במיוחד כי הם פונים לקהל "שבוי" הנמצא בתוך המכונית בזמן תידלוקה. מדובר בכ-100 פני פרסום.
בשנה האחרונה, במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, העבירה הדיה את שיווק השלטים לחברת מקסימדיה, החברה המובילה בישראל בענף שילוט החוצות. בימים אלה הסתיים הסכם שיווק השלטים והדיה חוזרת לשווקם בעצמה.
חברת הדיה משלמת עבור 100 השלטים בזיכיון תחנות התדלוק כחצי מיליון שקל לשנה לשתי חברות הדלק. בימים אלה מנהלת החברה משא ומתן מתקדם עם חברת דלק שלישית אשר גם לה עשרות תחנות תדלוק במקומות מרכזיים ברחבי הארץ.
במקביל לבילבורדס מנהלת הדיה את הפרסום בנקודות המכירה בחנויות נוחות רבות בתחנות תדלוק ברחבי הארץ וכן פרסום על גבי משאבות התדלוק ואיי המשאבות. בימים אלה נערכת הדיה להתקנת מסכים דיגיטליים משולבי קול לפרסום אקטיבי בתחנות.