בזק
בינלאומי@net נערכת למונדיאל בשורת הטבות ייחודיות ללקוחותיה: לקוחות החברה אשר מעונינים בכך, יוכלו ליהנות ללא תשלום מעדכונים שוטפים של תוצאות משחקי המונדיאל, אל תיבת הדואר הפרטית שלהם.
בנוסף, תקיים החברה משחק טריויה לאורך כל תקופת המונדיאל, ללקוחותיה בלבד, באתר המונדיאל של ONE. משחק טריויה מונדיאל, מאפשר ללקוחות בזק
בינלאומי@net לבחון את עצמם ולזכות מיד וללא הגרלה ב-50% הנחה מדמי המנוי הקבועים שלהם למשך 6 חודשים ובכרטיס גלובוסכרט של בזק בינלאומי לשיחות בינלאומיות.
רמי חזן, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפרטית בבזק בינלאומי, אמר כי המונדיאל הנוכחי הפך לאירוע אינטרנטי במהותו, בשל שעות קיום המשחקים (בבוקר ובצהרים) ואופייה הזמין והמיידי של הרשת. "כספק אינטרנט מוביל בישראל וכמי שמעמידים את הלקוח במרכז העשייה, אנו מייחסים חשיבות מרובה להפניית משאבים לנושא", אמר חזן.
תת האתר הייעודי של ONE, בו משמשת בזק בינ"ל כנותן חסות בלעדי, יעסוק כולו במונדיאל והוא יעוצב בעיצוב חדשני ומיוחד למונדיאל בצבעים וב- Look המאפיין את בזק בינלאומי.
האתר יכיל מידע בתחומים שונים: חדשות לפני ובזמן האירועים, רשימות של משחקים, קבוצות, הרכבים, נתונים סטטיסטיים, לוחות שידורים, סיקור משחקים, תכני רקע ומידע ארכיוני לגבי מונדיאלים קודמים. ל-ONE הסכם בלעדי באינטרנט עם חברת רויטרס העולמית. הסכם זה יעשיר את גולשי האתר בצילומים, עדכונים מהשטח וסיפורים מאחורי הקלעים שיובאו הישר מ-150 כתבי רויטרס שיסקרו את המונדיאל. ONE יוסיף לאלה פרשנות, סטטיסטיקות ומידע נרחב במגוון נושאים. באתר ייבחר כל יום שחקן היום.
- שירות העדכונים יתאפשר ללקוחות אשר ירשמו לשם כך באתר החברה (
www.bezeqint.net), או באתר המונדיאל הייעודי של ONE (
[קישור]) לו נותנת בזק בינלאומי את החסות הבלעדית.