חברת "רקיט בנקיזר", יצרנית מותג קולון בישראל, משיקה מהדורה מוגבלת של אבקת כביסה, בניחוח פרחים.
המהדורה המוגבלת כוללת שתי סוגי אריזות - 1.25 ו-5 קילו והיא תימכר בכל נקודות השיווק ברחבי הארץ החל מחודש ספטמבר.
הילה בז'ז'ינסקי, מנהלת השיווק של רקיט בנקיזר, מציינת כי השקת מהדורה מוגבלת לחג מבטאת את הרוח החדשנית של המותג "קולון" אשר עושה מאמצים תמידיים להביא ערך מוסף ללקוח ולגוון בניחוח חגיגי".
קולון, אשר הושק בינואר 2004, נחשב לאחת ההצלחות השיווקיות של השנה - המותג ביסס את מעמדו כמותג השני בשוק אבקות הכביסה - על-פי דוח נילסן לחודש יולי 2005 (כספי) תופס המותג נתח שוק מצטבר של 14.4%.
היקף שוק אבקות הכביסה בישראל מוערך בכ - 390 מיליון שקל.