|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

ההגרלה הגדולה של מפעל הפיס - האמא של כל הפרסומות

- הודעה מטעם מפעל הפיס
07/09/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת

בפעם הראשונה בישראל זה קורה.

בזק, חברת חשמל, יופלה, סלטי צבר, בזק בינלאומי, אסקייפ, נסטלה, ג. יפית, ויטמינצ'יק, דה מרקר וסימונס משתפים פעולה ועולים על אותו מסך בפרסומת אחת!

רק גוף אחד בישראל יכול לכנס את מובילי- הקמפיין של המותגים המובילים בישראל, לקבץ אותם על במה אחת מחובקים ומאוחדים ולהרים קמפיין שעוד לא נראה כמותו.

קוראים לו מפעל הפיס. כיצד זה ייתכן? זה מסובך, אבל אם תשאלו את מפעל הפיס ואדלר חומסקי זה אפשרי.

זו השנה החמישית שמפעל הפיס עורך את "ההגרלה הגדולה", מציע פרס ענק של 50 מיליון ש"ח ומקדיש את רווחי ההגרלה הגדולה לקידום החינוך בישראל.

משרד הפרסום של מפעל הפיס, אדלר חומסקי&ורשבסקי/Grey היה צריך להתמודד עם האתגר כי הגרלת ה-50 מיליון נערכת בפעם החמישית ברציפות. היה ברור שהקמפיין צריך להעלות את הרף, להיות יוצא דופן באימפקט שהוא יוצר ולסחוף את כל המדינה. המשימה היתה לתקשר את "ההגרלה הגדולה" בדרך חדשה, ולמצוא רעיון פורץ דרך שייקח את ה-"50 מיליון" למקומות חדשים.

הוחלט למנף את העובדה כי רווחי ההגרלה הגדולה מוקדשים לחינוך ולגייס את החברות הגדולות במשק לטובת הקמפיין. אם זוהי "האמא של כל ההגרלות", כפי שהגדיר זאת ראובן אדלר, הקריאטיב הציע לעשות את "האמא של כל הפרסומות": לקבץ תחת קורת גג אחת את האייקונים המובילים של המותגים הגדולים בישראל, אפילו אם הם מתחרים או מקבילים, כאלה שכבר הפכו לכוכבים ולבצע שיר מרגש בסגנון ה"לייב אייד", לקידום ההגרלה הגדולה.

מיפוי האייקונים הפרסומיים מהעבר ומההווה העלה רשימה ארוכה. מתוכה נבחרו אלה שמזוהים עם מותגים ופרסומות באופן מוחלט, שהפכו להיות חלק מההוויה הישראלית וששרדו את מבחן הזמן. המטרה היתה להרכיב נבחרת כוכבים, רחבה ומגוונת הכוללת דמויות שמגולמות ע"י שחקנים, בובות ואנימציה. הופשלו שרוולים והחלו פניות לגופים שונים.

חברות כמו בזק, תנובה, אסם, הום סנטר, אסקייפ, חברת חשמל ואחרים זיהו הזדמנות פז לתרום לקהילה מחד ולחזק את האייקונים הפרסומיים מאידך. המהירות בה נרתמו החברות ונכונותן לקחת בו חלק, הוכיח את הקשר הנתפס בין מפעל הפיס לתרומה לקהילה לאחר עשרות שנים של פעילות מסוג זה.

החברות שרצו להשתתף אישרו את התסריטים ואת הרכב החברות שלצידן. לאחר מכן נעשתה פנייה לשחקנים עצמם.

לבסוף התגבש פאזל עדין ומורכב שהיה מוסכם על כל הגורמים: החברות והמותגים שנוטלים חלק בקמפיין, משרדי הפרסום שלהם, הטאלנטים, מפעל הפיס ואדלר חומסקי.

השיר שמוביל את הקמפיין, "לקום מחר בבוקר", נבחר לאחר חיפושים רבים ובחינה של מספר שירי קונצנזוס "לאומיים" ומרגשים. מילות שירה של נעמי שמר ז"ל הותאמו למסרי ההגרלה הגדולה ("לקום מחר בבוקר עם חמישים מיליון שקלים"), והג'ינגל הוקלט באולפנו של שמוליק נויפלד כפליי-בק עוד לפני הצילומים.

כל הכוכבים, כולל ניל רייט (רד-מאג) ודניז ווארד (יופלה) שהוטסו במיוחד מלונדון, הובאו לאולפן, להקלטת השיר. ההתמודדות עם כוכבים שמעולם לא שרו (ז'ק כהן, אניטה פללי, אלי האנה או תקע ושקע...) ועם כאלה שלא מדברים מילה בעברית (רד מאג ויופלה) - לא היתה קלה. אך לאחר אימונים רבים, עבודת פאזל עדינה והתאמת כל שורה לאייקון המתאים לה, הקסם נולד.

במקביל הוקם סט חגיגי במיוחד ברוח אולפן הקלטות. מאות נורות הוברגו, עשרות שמלות אדומות בנוסח "יופלה" נתפרו ביממה ויום הצילומים בניצוחו של רם ברוך יצא לדרך.

זה היה יום ארוך של 16 שעות על שני סטים נפרדים, אבל 16 שעות מיוחדות מאוד... אחרי הכל, לא בכל יום רואים את הכוכבת של"יופלה" מתחבקת עם תקע ושקע, את ז'ק כהן מ"סלטי צבר" עושה סולחה בין ג. יפית לדב של סימונס, את הכוכב החביב של "רד-מאג" לוחץ את היד לתוכי של בזק בינלאומי, אלי האנה ("ויטמינצ'יק") מנהל שיחה עם דודו מהום סנטר ואניטה פללי בדואט עם הפנדה של "דה מרקר". זה נראה הזוי, בלתי יאומן, אבל זה קרה.

הפרסומת נערכה באולפני JCS פוסט פורדקשן.

בקרוב על המסכים.

הקמפיין יעלה לאוויר בטלווזיה, ברדיו, בשילוט חוצות, באינטרנט ביום ראשון 11.9.05.

קרדיטים:

חמי פדן, מנהלת פרסום מפעל הפיס.שי לירז, מנהל מותג לוטו.אבי גנור, יועץ פרסום.משרד פרסום: אדלר חומסקי&ורשבסקי/Grey.

במאי: רם ברוך.סמנכ"ל לקוחות: אמיר גיא.מנהל לקוחות: דני ברנדה.מנהל קריאטיב ראשי: יונתן סטירין.מנהל קראיטיב: ניר ליבני.תסריט ובימוי צוות ב': יניב קציר (סצ'ון)קראיטיב: ערן טלמור ויעל קורן.סופרוויזרית: אוריין גוטפריד.תקציבאית: אורית מינה.פלנר בכיר: עופר ברנר.מנהלת מח' הפקה: רינת קינן.מנהל מסחרי אדלר חומסקי: גילי כצנלנבוגן

מפיקת משרד: יהודית גרינברג.מפיקות משרד רדיו ופרינט: נגה שגיא ומאיה סלנט.

עיצוב נק' מכירה: מאיר בן-רייטן.הפקה: עומר וערן.וסיקה: שמוליק נויפלד.צלם סטילס: ראובן קפוצ'ינסקי. בית פוסט: ג'י.סי.אס.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דגמים חדשים מקולקציית סתיו 2005 של מותגי המשקפיים "אסקדה" "סלין" ו"לה פרלה", המתאימים במיוחד לסתיו הישראלי, משווקים בימים אלה בחנויות האופטיקה המובחרות.
ביום רביעי ב-28 בספטמבר 2005 תפגיש האגודה למלחמה בסרטן כ-1,000 נשים מכל הארץ ומכל שכבות האוכלוסיה, שחלו בסרטן השד והצליחו לנצח את המחלה, במסגרת יום עיון חגיגי שיערך לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שיצוין בישראל בחודש אוקטובר, בכפר המכבייה במקביל לחודש המודעות בעולם כולו.
מיכה קראוס (47), אשר מונה לאחרונה לשמש כמנכ"ל שגריר מערכות רכב החל בסבב מינויים מקצועי בחברה.
אלו"ט - האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, תבנה בית לחיים (הוסטל), חדש בגילה ירושלים, לבוגרים אוטיסטים מירושלים וסביבתה.
לאחר 50 שנות שימוש בזהות מותגית אחת, 'חוליות' יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי הכולל מיתוג מחדש של החברה ובתוכו מיתוג מחדש מלא לחטיבת מערכות צנרת של החברה, המייצרת ומשווקת צנרת אינסטלציה סניטרית, שפכים, ניקוז, ביוב, אספקת מים ביתית ותשתית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
הימין הקיצוני מסנדל את בנימין נתניהו וגורם לסירובו המוחלט לקידום מהלכים מדיניים, שעשויים לתרום לפדות מהגיהנום של האפלה במנהרות של עזה את החטופים, שעלולים להיהרג כתוצאה מהפצצות של צ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il