עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת, דיווח היום על התוצאות התפעוליות של החברה לרבעון הראשון ועל המשך גידול מהיר במספר המנויים.
חברת פרטנר תקשורת דיווחה היום, כי בתום הרבעון הראשון של שנת 2001, הגיע מספר המנויים של החברה ל- 1,004,000. ברבעון הראשון, גדל מספר המנויים נטו של פרטנר ב- 170,000 מנויים. גידול זה מייצג שעור גידול רבעוני של מעל %20. 72,000 מכלל הלקוחות החדשים הם לקוחות פרי-פייד (pre-paid-תשלום מראש).
בשוק הסלולרי בישראל שבו פועלות 4 חברות (פלאפון, סלקום, פרטנר ומירס), הגידול במספר המנויים של חברת פרטנר ברבעון זה, העלה את פלח השוק של חברת פרטנר לכ- %21 מכלל השוק הסלולרי בישראל בקירוב, בהשוואה ל-%14 ב- 31 במרץ 2000. שיעור הנטישה הרבעוני של לקוחות החברה עמד על אחוז אחד.
מספר דקות שימוש חודשיות בממוצע ללקוח ברבעון היה 333 דקות, לעומת 411 דקות שימוש חודשיות בממוצע ברבעון המקביל אשתקד, ו-361 דקות שימוש חודשיות בממוצע ברבעון הרביעי של שנת 2000. הכנסות חודשיות בממוצע ללקוח (ARPU), לרבות הכנסות משיחות משרותי נדידה למבקרים בישראל, הסתכמו ב- 232 ש"ח (55 דולר ארה"ב), לעומת 265 ש"ח (63 דולר ארה"ב) ברבעון הרביעי לשנת 2000 ולעומת 318 ש"ח (76 דולר ארה"ב) לחודש ברבעון הראשון של שנת 2000. הכנסות חודשיות ממוצעות ללקוח ומספר דקות השימוש החודשיות בממוצע ללקוח ברבעון הראשון לשנת 2001 המשיכו להיות הרבה מעל ממוצעי השוק בישראל ובתעשיית הסלולר בכלל.
הירידה בהכנסות החודשיות הממוצעות ללקוח ובמספר דקות השימוש החודשיות בממוצע ללקוח נובעות בעיקר בשל הגידול המהיר של בסיס הלקוחות ברבעון, הכולל שיעור גדול יותר של לקוחות משלמים מראש ולקוחות "orange to go".
עלות רכישת לקוח המשיכה לרדת ברבעון זה. העלות הממוצעת לרכישת לקוח הייתה 535 ש"ח (128 דולר ארה"ב) ברבעון זה, ירידה משמעותית מ- 1,384 ש"ח (330 דולר ארה"ב) בהשוואה לרבעון המקביל לשנת 2000, וירידה של %11 לעומת הרבעון הרביעי לשנת 2000.
כיסוי הרשת של חברת פרטנר ל - %97 מן האוכלוסייה ניתן באמצעות 1,504 אתרים סלולריים , שמתוכם 449 הם אתרי מיקרו. מספר האתרים הסלולריים גדל מ- 922 אתרים ברבעון הראשון לשנת 2000. מצבת העובדים של פרטנר גדלה מ- 1,543 עובדים (בחישוב שווה ערך למשרה מלאה) ב- 31 במרץ 2000, ל- 2,250 עובדים בסוף מרץ 2001.
החברה הודיעה, כי תפרסם את נתוני הדוחות הכספיים הרבעוניים ב- 17 במאי, 2001 וההנהלה תקיים שיחת ועידה למומחים בתחום ההשקעות בתאריך זה.
מנכ"ל פרטנר תקשורת, עמיקם כהן, ציין, כי " הנתונים התפעוליים שמציגה פרטנר לרבעון הראשון ממשיכים לשקף את עוצמתה של החברה. ברבעון זה צירפנו את הלקוח המיליון שלנו והמשכנו להוכיח את יכולתנו להגדיל את מספר המנויים שלנו ולעמוד ביעדים התפעוליים והכספיים של החברה. אנו בטוחים, כי האסטרטגיה שלנו,יכולתנו להיות ממוקדים, הדגש שאנו שמים על איכות ושרות וחוזקם הייחודי של המותג והרשת שלנו ימשיכו להגדיל את ערך שאנו מייצרים ללקוחותינו, לבעלי המניות שלנו ולעובדינו".
חברת פרטנר תקשורת בע"מ, היא המפעילה הבלעדית בישראל של טכנולוגיית ה-GSM. החברה החלה במתן שירותים לציבור בינואר 1999, תחת שם המותג הבינלאומי orange.TM ומספקת באמצעות הרשת הסלולרית שלה שירות איכותי ללמעלה ממליון מנויים בישראל. מנויי orange.TM יכולים להשתמש בשירותים ניידים ב- 80 מדינות באמצעות 201 מפעילים ברחבי העולם. מניות החברה נסחרות בנסדא"ק תחת השם PTNR ובבורסה של לונדון תחת השם PCCD.
הקביעות הכלולות בהודעה זאת, שאינן עובדות היסטוריות, הן אמירות מוכוונות עתיד ביחס לתכניות, לתחזיות, או לביצועים עתידיים של החברה, אשר התרחשותם כרוכה בסיכונים ובאי ודאיות מסוימים. לצורך הדיון בנושאים חשובים, שעלולים לגרום לתוצאות להיות שונות מן האמירות מוכוונות העתיד בהודעה זאת, נא להתייחס למסמך אשר הוגש לרשות לניירות ערך האמריקנית (The U.S. Securities and Exchange Commission).