|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מותג לבני הנשים המוביל "בליסימה" משיק קמפיין

- הודעה מטעם "בליסימה"
13/09/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אריאב בלהסן תקשורת בע"מ  |    |  אריאב בלהסן תקשורת בע"מ


מותג לבני הנשים המוביל "בליסימה" משיק קמפיין lingerie מעולם אגדות הילדים לחורף 2005/6 בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, תחת הסיסמה: Bellissima - women's power.

הקמפיין, בניהולו של משרד הפרסום "יהושע TBWA", מציג קונספט ייחודי, המאיר באור חדשני ונועז את אגדות הילדים הקלאסיות.

רמי יהושע, מבעלי "יהושע TBWA”: "הקמפיין חושף בצורה הומוריסטית ומרעננת את הסוד של האגדות המוכרות. ה-lingerie של 'בליסימה' הוא הגיבור המרכזי באגדה החדשה שלנו, אף אחד, כולל נסיך, לא יכול לעמוד בפני קסמה של אישה - מסינדרלה ועד נסיכה - הלבושה בסט סקסי של 'בליסימה'".

Bellissima הנו מותג הנמצא בבעלותה של "מדונה" - חברה ישראלית ליבוא אופנה. המותג משווק ברשתות המובילות ובחנויות המובחרות להלבשה תחתונה בכל הארץ.

הקולקציה של Bellissima מציעה מגוון רחב, אופנתי ואיכותי שלlingerie במחירים שווים לכל נפש.

שי שפילברג, מבעלי חברת "מדונה": "הקמפיין החדש מדגיש את הערך הבסיסי של המותג -אופנתיות, נוחות, נשיות, איכות ובינלאומיות. ערכים אלה מבוססים על התמהיל הייחודי ל'בליסימה' אשר בזכותם כל אישה יכולה להגשים עם 'בליסימה' את הפנטזיה שלה. אני משוכנע שהקמפיין יחזק את מעמדנו כמובילי שוק ה-lingerie בארץ ויביא להגדלת המכירות בכ-20 אחוז".

מותג לבני הנשים המוביל Bellissima יוצא בימים אלה בקמפיין ייחודי לקולקציית חורף 2005/6 תחת הסיסמה: women's power. הקמפיין, בניהולו של משרד הפרסום "יהושע TBWA”, נועד למצב את "בליסימה" כמותג ה-lingerie האולטימיטיבי. הקמפיין כולל קטלוג מושקע ויוקרתי, מודעות בעיתונים, במגזינים הנשיים ועיתוני הפנאי, שיתפרסמו במשך שלושה חודשים. בסך-הכל הושקעו במסע הפרסום כ-1.5 מיליון שקל.

מאחורי הקמפיין עומד קונספט חדשני וייחודי, המתבסס על אגדות הילדים הקלאסיות, כמו כיפה אדומה, היפהפייה הנמה, שלגיה, זהבה ושלושת הדובים. הקמפיין נוטע את האגדות הללו במציאות המגדרית של שנות ה-2000 ומאיר אותן באור נועז, חדשני ועכשווי.

באגדות של "בליסימה" אין ממש זכר לנסיכה הקלאסית, השברירית והפאסיבית שמחכה למושיע - לנסיך יפה התואר שיגאל אותה מרשעים. את מקומה מחליפה נסיכה אסרטיבית, בטוחה בעצמה, שלוקחת את האחריות לעתידה באופן אקטיבי, מניפולטיבי ומתוכנן מראש. הנסיכה של "בליסימה" אינה מחכה לנסיך, אלא מפתה ושולטת בו בערמומיות חיננית ויודעת להשיג ממנו את מבוקשה.

באגדות של "בליסימה" גם אין כל זכר לדמותו של הנסיך כ"אביר על הסוס הלבן", גבר כריזמטי מושאה של כל בחורה. את מקומו תופס גבר טיפוסי, שמאבד את הראש למראה אישה סקסית שניצבת מולו ולכן נופל בקלות ברשתה של נסיכת "בליסימה".

רמי יהושע, מבעלי "יהושע TBWA”: "הקמפיין חושף בצורה הומוריסטית ומרעננת את הסוד של האגדות המוכרות. אף אחד, כולל נסיך, לא יכול לעמוד בפני קסמה של כל אישה - מסינדרלה ועד נסיכה - כשהיא לבושה בסט סקסי של 'בליסימה'. ה-lingerie- של ‘בליסימה’ הוא הגיבור החדש שמקבל תפקיד מרכזי באגדה החדשה שלנו. כך אנו נחשפים לאישה החדשה של 'בליסימה' - אישה בעלת ביטחון עצמי, מתוחכמת ונשית, שכשהיא לובשת את ההלבשה התחתונה של 'בליסימה' היא מרגישה הכי סקסית והעולם בידיה; היא פשוט יכולה להשיג כל מה שהיא רוצה.

בחרנו את קסיה להוביל את הקמפיין של 'בליסימה', דוגמנית בינלאומית המתמכה בהלבשה תחתונה ומככבת על שערי המגזינים היוקרתיים ביותר בעולם (קוסמופוליטן, מארי קלר ועוד), על-מנת לשדר ולהדגיש את ערכי המותג שהם-בינלאומיות, אופנתיות, נשיות, איכות ונוחות".

Bellissima שפירושו באיטלקית, "הכי יפה", הקולקציה של Bellissima מציעה קולקציה רחבה, אופנתית ואיכותית של lingerie - חזיות, תחתונים וסטים במגוון צבעים וגזרות, במחירים נוחים, הנמכרים באריזות מושקעות.

מאחורי המותג עומדת חברת "מדונה" - חברה ישראלית ליבוא אופנה הפועלת זה כ-10 שנים. המותג משווק בכ-350 נקודות מכירה בפרישה ארצית - רשתות המובילות להלבשה תחתונה וחנויות לבנים נבחרות.

שי שפילברג, מבעלי "מדונה": "Bellissima הוא המותג היחיד בישראל שמציע לנשים lingerie יוקרתי באיכות מצויינת ובמחיר השווה לכל נפש. הקמפיין החדש רק מדגיש את הערך הבסיסי של המותג - כל אישה יכולה להגשים עם 'בליסימה' את הפנטזיה שלה. הערך הזה מבוסס על שלוש רגליים, שהן התמהיל הייחודי ל'בליסימה'": אופנתיות, נוחות ומחיר אטרקטיבי.

"אני משוכנע שהקמפיין יחזק את מעמדנו כמובילי שוק ה-lingerie בארץ. להערכתי, בעקבותיו יגדל היקף המכירות שלנו בכ-20 אחוז".

תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
אריאב בלהסן תקשורת בע"מ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת סיגמא הלת קייר (Sigma Health Care) בבעלות דורון דבי קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל של חברת המכשור האמריקנית סייברוניקס (Cyberonics). חברת סייברוניקס היא חברה ציבורית, ששווייה מוערך בכ-מיליארד דולר. החברה מתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי מתקדם המתבסס על הטכנולוגיה של Nerve Stimulations. טכנולוגיה זו מהווה פריצת דרך בכל הקשור לפתרון בעיות רפואיות באמצעות גירויים חשמליים למוח.
שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי נוסף בכיכובה של לובה לרשת "שופרסל" לקראת החגים, תחת הסיסמא: "שנה עשר - חגיגת מוצרים ב- 10 שקלים".
תנובה יוצאת במבצע רחב היקף חוצה תשלובת על רוב מוצריה, שיתקיים בריבוע הכחול במהלך שלושה השבועות הקרובים.
משדר מיוחד של ארגון לתת ושידורי קשת - "לתת באהבה לשנה טובה" ישודר בערוץ 2 ב-29 בספטמבר. כל אזרחי ישראל יקראו להתגייס לאיסוף ארוחות למשפחות במצוקה ולהעלות את נושא העוני לראש השיח הציבורי בארץ. את הערב הטלוויזיוני ינחו ריטה ואושרת קוטלר ויטלו בו חלק מיטב אמני ישראל.
רוזטה ג'נומיקס בע"מ, חברת ביו-טכנולוגיה ישראלית פרטית המפתחת מוצרי דיאגנוסטיקה ותרופות המבוססים על גנים ייחודיים מסוג מיקרו-רנ"א, וחברת אמביון האמריקנית, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות עבור מחקר גנים מסוג רנ"א, הכריזו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה מסוג רישוי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il