מומחים ישראלים מקבוצת שירותי הייעוץ של יבמ בישראל, נבחרו להוביל פרויקט להקמה והפעלה של מערכת ניהול מסעות שיווק - Campaign Management - בסניפי "דויטשה בנק" בבלגיה. המערכת מבוססת על תוכנת Unica.
שווי הפרויקט עומד על כמיליון דולר, והוא מהווה פרויקט חלוץ להטמעת מערכות כאלה בכל סניפי הבנק הגרמני הענק. הפרויקט יושלם עד סוף 2005.
שילוב המומחים הישראלים בא בעקבות הצלחת פרויקטים דומים בבנק המזרחי ובחברת האשראי לאומי קארד בארץ, שהושלמו השנה. לנוכח הישגי הצוות הישראלי, הקימה יבמ בישראל מרכז מצוינות להטמעת פרויקטים בתחום ניהול מסעות שיווק. המרכז הישראלי מסייע לחברה העולמית בתהליכי מכרז, הבטחת זכיות ובביצוע פרויקטים כאלה.
דרור הר מנהל תחומי ה-BI / CRM ביבמ ישראל מציין כי צוות היועצים ביבמ ישראל התבקש להוביל את ההטמעה על-ידי חברת Unica עצמה אשר התרשמה מיכולות ההטמעה שהוכחו בפרויקטים בארץ. "אנו רואים בפרויקט זה סנונית ראשונה להרחבת פעילותנו בחו"ל גם לתחום מעניין זה של ניהול קמפיינים שיווקים. אנו בטוחים כי הניסיון בהטמעת הפרויקט באחד הבנקים הגדולים והמורכבים בעולם, יתרום גם ללקוחותינו בארץ", קבע דרור הר.
חבילת התוכנה Unica, שהותקנה בבנק המזרחי ולאומי קארד, מיועדת לבנקים, חברות טלקום, חברות אשראי וחברות ביטוח. החבילה מטפלת במכלול התהליכים של ניהול מסעות שיווק ושיווק ממוקד לקוח - במקביל לפעילות השיווק ההמוני. המערכת מנהלת את כל הקמפיינים השיווקים של הבנק, כאשר ההטמעה המנוהלת על-ידי המומחים הישראלים כוללת לראשונה בעולם גם מודול חדש של חברת Unica המטפל בתפעול ערוץ הטלמרקטינג.