בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רשת סופר פארם וחברת קסטרו משתפות פעולה
|
- הודעה מטעם רשת סופר פארם
מאת:
שלמור תקשורת | | שלמור תקשורת
|
רשת סופר-פארם יוצאת לרגל ראש השנה בשיתוף פעולה עם רשת האפנה "קסטרו" - במהלך השבועיים הקרובים, כל מי שירכוש במחלקת הקוסמטיקה של סניפי סופר פארם בסכום של 225 שקל ומעלה, יקבל שובר בסך 50 שקל למימוש בחנויות קסטרו. יאיר עשהאל סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת סופר פארם מציין כי החיבור בין שני המותגים החזקים יוצר כח קניה משמעותי, אשר להערכתו יביא לגידול של 8% אחוזים ברכישת מוצרים ברשת. עשהאל צופה כי לקראת החג ימכרו ברשת למעלה מ-150 אלף בשמים, גידול של 8% משנה קודמת. במקביל למבצע הראשי, מציעה השנה הרשת 120 בשמים מובילים ב- 15 תשלומים של 15 שקל בלבד ו-200 בשמים בהנחה של עד כ-60%. ראש השנה תופס כ-20% ממחזור המכירות השנתי של הרשת. היקף ההשקעה של רשת סופר פארם לקראת החג הקרוב הנו 3 מיליון שקל. השבוע יחל קמפיין פרסום אינטנסיבי (בעיתונות, טלוויזיה ונקודות המכירה), תחת הסיסמא "הבשמים המובילים ב-15 שקל לחודש". דוגמאות למחירים של מוצרי בישום אשר יוצעו במהלך השבועיים הקרובים: ·גיבנשי לגבר או דה טואלט 100 ML - 225 שקל במקום 497.90 ·יגואר פרפורמנס לגבר 100 ML - 225 שקל במקום 496.90 ·FITH AVE לאשה 75 ML ב-225 שקל במקום 496.90 ·קברט 50 ML ב-225 שקל במקום 459 ש"ח משרד פרסום - באומן בר ריבנאי
|
תאריך:
|
21/09/2005
|
|
|
עודכן:
|
21/09/2005
|
|
שלמור תקשורת
|
|
פנטן פרו וי, מותג השיער הקוסמטי המוביל בישראל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הכותרת: "פנטן - יופי של מראה בריא". הקמפיין יעלה בסוף חודש ספטמבר באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי בהשקעה של 1.3 מיליון דולר.
|
|
|
כנען פרסום בתנועה, המתמחה בפרסום על אוטובוסים יזמה שיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן, במסגרתו נערכה תחרות ציורים בין הילדים חולי הסרטן בארץ. בתחרות שנקראת "ציורים של תקווה", התבקשו הילדים לצייר ככל העולה על רוחם, ואף לשלב את הציורים בפורמט של אוטובוס על-פי רצונם. הציורים הועברו לוועדת שיפוט בראשות האמנית אילנה גור, אשר בחרה 15 ציורים המופיעים בלוח שנה שהפיקה חברת כנען פרסום ותפיץ באלפי עותקים בין מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, משרדי פרסום ועובדים בענף.
|
|
|
האגודה למלחמה בסרטן אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור, ללא מימון מתקציב ממשלתי, השקיעה כ-800 אלף שקלים במימון רכישת מכשיר לטיפול בברכיתרפיה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. סיוע זה התאפשר הודות לתרומתה הנדיבה של הגב' לינדה ר. קמינוב מפלורידה. המכשיר החדש יחליף את המכשיר הישן, שנרכש גם הוא לפני כ-15 שנה על ידי האגודה למלחמה בסרטן.
|
|
|
חברת הקפה של עלית ממשיכה את מסורת אוסף ספלי האמנות הישראלית, ומציעה לקראת ראש השנה מתנה אמנותית של מארז הכולל פחית קפה נמס עלית וספל מעוטר בידי אמן ישראלי ידוע.
|
|
|
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה. היקף הקמפיין כ-5 מיליון שקלים (באמצעות "באומן בר ריבנאי"). השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות, בשילוט חוצות ובחנויות הרשת.
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
|
|
|
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
|
|
|
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|