רשת חנויות רוזן ומינץ, המובילה בישראל בתחום אופניים, הגלישה והרולרבליידס, השיקה בימים אלה לוגו חדש ושיפרה את נראות ב-9 חנויות הרשת ברחבי הארץ בהשקעה של 100 אלף שקל.
הלוגו החדש של רוזן ומינץ החליף את הלוגו הקודם של הרשת שהושק בשנת 1989.
הלוגו עוצב בצבע לבן על-רקע שחורוסימן & באדום ליצירת בולטות תוך שימוש ובפונטים מוטים קדימה המשדרים תנועה של דינמיות וזרימה.
שיפור הניראות של הרשת מתבטא בהחלפת השילוט מחוץ לחנויות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ, תוך שילוב פוסטירם חדשים והטמעת הלוגו החדש על מותגי החברה.
רשת רוזן ומינץ הינה רשת ייחודית המובילה בתחומה שהוקמה בשנת 1981 על-ידי אבנר רוזן וגדי מינץ - שניהם אלופי ישראל בגלישת רוח. הרשת מונה כיום 9 חנויות ומחלקה סיטונאית ומתמחה בענפי האופניים, הגלישה והרולרבליידס.
רוזן ומינץ הינה אחת היבואניות הגדולות בארץ בענפי רכיבת האופניים והגלישה.
בתחום האופניים מייבאת החברה באופן בלעדי את המותגים:
MERIDA, ROCKY MOUNTAIN, SCHWINN, GT,MONGOOSE וכן את המותגים הפרטיים: VISION, TYPHOON .
בענף גלישת הרוח מייבאת החברה את המותגים: NEILPRYDE, F2, JP, בגלישת גלים את המותגים: ISLAND STYLE LOCAL MOTION, HB
ובענף גלישת ה"קייט סרף" מייבאת החברה את המותג CABRINHA.
בנוסף מייבאת "רוזן ומינץ" גם מותגי אביזרים מובילים בעולם ביניהם: בולמים אחוריים, צירים וחישוקים של חברת DT SWISS, נעליים וביגוד של חברת DMT, קסדות BELL, מבחר של צמיגי HUTCHINSON וIRC-, משאבות SKS, מדי מהירות של VDO ועוד…
לרוזן ומינץ מחלקה סיטונאית המשווקת את מוצרי החברה לרשתות וחנויות רבות. בין לקוחותיה נמנים רשת "מגה ספורט" ורשת "טויז אר אס", לצד כ-120 חנויות אופניים פרטיות. כחלק מהאסטרטגיה שלה בחרה החברה לתרום חמישה אחוזים מרווחיה למטרות שימור הטבע.