קמפיין מקוון למוצרי תחליפי חלב האם של סימילאק עלה בחמישה אתרים ברשת הפרסום המקוון Netting. הקמפיין, העולה באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, יתמקד באתרים הפונים למשפחות צעירות ולאמהות בפרט. הקמפיין עתיד לרוץ במשך כ-3 שבועות, ולזכות בלמעלה מ-2 מיליון חשיפות בתקופה זו.
אידיאולוג'יק בחרה לפרסם ברשת הפרסום המקוון Netting (
www.netting.co.il) בעקבות הקמת אשכול אתרים תחת הקטגוריה "הריון ולידה". האשכול מאפשר למפרסמים לפנות לקהל יעד ממוקד ומפולח של משפחות צעירות העומדות בפני הבאת צאצא חדש לעולם או החוות את שלבי הגידול הראשונים. האתרים המשתייכים לאשכול ההריון, לידה והורות של Netting הם:Yoledet.co.il, Gozalim.co.il, Starmed.co.il, HealthPages.co.il, E-online,mishpuhe.co.il ו-mybaby.co.il.
הקמפיין של סימילאק מתמקד בסיסמא: "סימילאק. להיות בטוחה. בגלל המדע".
אלון זכאי, מנכ"ל Netting: "מיקוד ופילוח מדויק מהווים את היתרון של הפרסום באינטרנט על פני מדיה אחרת. Netting הוקמה על מנת לספק את יכולות הפילוח והמיקוד הטובות ביותר, ע"י פניה לאתרים מקצועיים, שהדמוגרפיה של קהל הגולשים שלהם ידוע ומוכר. קמפיין סימילאק מתאים במיוחד לאשכול "הריון ולידה" הפונה לקהל לקוחות פוטנציאלי המורכב מהורים צעירים, אשר צמאים לידע ולחידושים בתחום, ומחפשים דרכים להצטייד ולהתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת הרך הנולד".
אודות Netting
Netting הינה רשת הפרסום המקוונת הראשונה בישראל. הרשת מרכזת מספר רב של אתרי אינטרנט המחולקים לאשכולות בתחומים שונים, ומאפשרת למפרסמים באינטרנט, להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד. הפרסום באמצעות הרשת ופניה לקהל יעד איכותי בהתאם לצרכי המפרסם מעניקה תשואה גבוהה על ההשקעה בפרסום. את הרשת הקים אלון זכאי, בעל נסיון רב בעולם השיווק באינטרנט. כיום הרשת מונה למעלה מ-20 אתרים, ביניהם Eonline, JeepTrip, Allmarketing, Petking, ספריית מט"ח ועוד.
www.netting.co.il