רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז, המהווה כיום את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל מרחיבה את הקטגוריות השונות המוצעות לצרכן באופן חסר תקדים. נכנסת בימים אלה לתחום הפנאי תחת המותג "Yellow פנאי".
קטגוריית הפנאי תציע ללקוחות: ברכות לאירועים, דיסקים מעולם המוסיקה, D.V.D, ספרי תיירות, ילדים פנאי וכדומה, שיוצבו על-גבי סטנדים ייעודים אשר מטרתם לשמור על תדמית ומיצוב החנות. בשלב הראשון ייכנסו המוצרים לכ - 25 מחנויות Yellow.
לדברי מנהל מסחר הקמעונאות של פז, שגיא כהן: "אסטרטגיית הרשת מתמקדת בתמהיל מוצרים איכותי שיהווה מוקד משיכה לנהגים "על הדרך". במסגרת זו מתרכזת הרשת בפיתוח הקטגוריות השונות על-מנת לתת מענה לצורך הולך וגדל ללקוחות "על הדרך" לזמינות וגיוון רחב יותר של מוצרים תוך שיתופי פעולה עם החברות המובילות בתחומם".
עוד הוסיף שגיא: "הכניסה לקטגוריית הפנאי נעשתה בעיקר על מנת לתת מענה לדרישת השוק הגוברת, לפתרונות בנושאי מתנות לחגים, אירועים, תעסוקה לילדים באוטו ועוד, שאותם ניתן לקנות באופן מזדמן".
את המוצרים לחנויות Yellow יספקו החברות: דיסק קלאב - מוסיקה, גלובוס יונייטד - D.V.D, ליאור שרף שיווק והפצה - חוברות, ספרים ותיירות (הוצאת מפה) - המשווק הגדול בארץ בתחום הספרים.
רשת Yellow מהווה את רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל ומונה למעלה מ - 109 חנויות הממוקמות בתחנות פז בפרישה ארצית נרחבת חנויות הנוחות פתוחות 24 שעות ביממה.