לראשונה, חמישה סיטונאים איטלקיים חברו יחדיו בכדי לשווק את העיר תל אביב כיעד תיירותי לישראל.
Utat, Kuoni Gastaldi, Blue Reef, Superstar, Best Tours הינם סיטונאים אשר ישווקו חבילת תיירות אטרקטיבית של "סוף שבוע בתל אביב". חבילה הכוללת טיסה, ושלושה לילות במלונות פאר, מיום חמישי עד יום א' - BB, סיור ביפו ופנקס בונוסים במחיר מוזל. המבצע יהיה לתקופה של אחד עשר שבועות, ויערך בתמיכת אל על ובהשקעה ישירה של לשכת משרד התיירות באיטליה בשיווק המבצע בהיקף של כ-50,000 דולר.
מנהל לישכת משרד התיירות במילנו, צבי לוטן, מוסר כי שיווק ממוקד זה מהווה עמדת זינוק מצויינת לפעילות משותפת בשנים הבאות בשיווק היעד. מטרה נוספת הינה לעורר את השוק וליצור מוצר חדש, CITY BREAK PACKAGE שהולך ונהיה יותר ויותר פופולרי באירופה.
בנוסף, לישכת משרד התיירות בבריטניה מפעילה מאמץ מרוכז בקרב הקהילה היהודית, במטרה לייצור תהודה פנימית וציבורית כללית לביקור בישראל.
מבצע השיווק והפרסום יכלול את האלמנטים הבאים: מוסף ב"ג'וייש כרוניכל", משלוח מיילינג לכל הארגונים לעידוד התיירות ומשלחות ההזדהות, הפצת כרזות לכל המוסדות, הארגונים והמשרדים היהודיים, הפצת גלויות למשלוח חזרה מביקור בארץ, פעילות יחסי ציבור מרוכזת בתקשורת היהודית ופעילות פרסומית במסגרת הסכמי השיווק עם הסיטונאים הכלליים.